Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nu har jeg fået mig et E-10... !
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 25-04-02 18:16

Hej alle,

nu har jeg så købt det her E-10. Det var egentlig ikke meningen det
sku' være nu, men jeg løb ind i en kanon handel. Så måtte jeg jo slå
til. Anyway...

Jeg har set priserne på udstyr til det her kære kamera. De er jo
fuldstændigt absurd høje.

Så mit spørgsmål er: Ved I om det er muligt at købe uoriginalt udstyr
til Olympus E-10 ?

--

Jacob Saaby Nielsen
http://www.kode-fu.net

Fra : Lene Baarts

Dato : 27-04-02 09:22

Hej Jacob,

"Jacob Saaby Nielsen" skrev
> nu har jeg så købt det her E-10. Det var egentlig ikke meningen det
> sku' være nu, men jeg løb ind i en kanon handel. Så måtte jeg jo slå
> til.

Tillykke med det, jeg håber du bliver lige så glad for det som jeg er for
mit.

> Jeg har set priserne på udstyr til det her kære kamera. De er jo
> fuldstændigt absurd høje.

Det har du ret i men tilgengæld er det også høj kvalitet

> Så mit spørgsmål er: Ved I om det er muligt at købe uoriginalt udstyr
> til Olympus E-10 ?

Det er det i nogle tilfælde. Jeg har dog selv original makro og
vidvinkelkonverter + flash, så jeg har ikke fulgt så nøje med på det område.
Men der er en hel del info om original contra uoriginal på http://oly-e.de
tag et kig der. Der er af og til også brugt udstyr til salg.
Flash og makro kan du vist få en del billigere. Hvis du bliver virkelig bidt
af makro vil jeg råde dig til ikke at nøjes med nærlinser selvom det er
fristende billigt!
Mange hilsner
Lene Baarts