ASUS V8200 Deluxe og TV-out
Fra : csa

Dato : 25-04-02 17:40

Hej.

Jeg har lige erhvervet mig ovenstående kort, men kan ikke få TV out delen
til at virke. Under "Device Selection" i avancerede egenskaber kan jeg ikke
få lov at vælge TV. Og det er som om den heller ikke detecter noget når jeg
klikker på "Detect Displays" fjernsynes flimrer bare et kort sekundt. Jeg
har både prøvet med de medfølgende drivere (v12.60) samt de nyeste fra
asus.com (v14.62) men det er samme resultat.

Er der noget jeg har overset?

På forhånd tak.

/CSA

Fra : Michael Aggerholm

Dato : 25-04-02 17:42

"csa" <csa@wck.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har både prøvet med de medfølgende drivere (v12.60) samt de nyeste fra
> asus.com (v14.62) men det er samme resultat.

Prøv Detonator 21.83 og se om det hjælper. Det gjorde det med mit kort, da
jeg forsøgte at bruge composite udgangen.

Mvh Michael

Fra : csa

Dato : 26-04-02 22:56

Tak for svaret, men det virkede desværre ikke. har nu prøvet 2 forskellige
ASUS drivere og 4 forskellige Detonators

nogen gode foreslag?

/CSA