Det bedste og billigste grafikkort til Ath~
Fra : anders

Dato : 25-04-02 17:28

Hej alle
Jeg har en Athlon 1,2 på et Ecs K7VZA bundbrædt. (100 Mhz FSB).
Derudover har jeg 256 MB SD Ram og et Asus Geforce Mx 400.
Jeg kunne godt tænke mig at kører lidt bedre grafikmæssigt, og ville
derfor høre med hvilket grafikkort man får bedste "value for money".

Jeg er lidt lun på et Geforce3 ti200, men er bange for at det er for
stort til mit system og jeg derfor ikke får max ud af det.

På forhånd tak - Andy

Fra : Santa Xcaze

Dato : 26-04-02 11:32

SNIP

Et geforce 3 ti200 ér perfekt til dit system, palit laver nogle udemærkede
kort!

Fra : Hisp

Dato : 26-04-02 13:03

Jeg har p.t. et AUS7700 GeForce2 GTS til min maskine, næsten den samme,
bare 1024 mb PC128 ram.

Vil jeg kunne tjene noget mærkbart på at skifte til GeForce3 ti200???
vh/Henrik