50 smukkeste strande
Fra : Peter Holm

Dato : 25-04-02 17:02

Jeg sad hos min kiropraktor og læste et rejseblad (måske det nye Vagabond) i
sidste uge, og så et link til en hjemmeside med de 50 eller var det 100
smukkeste strande i verden.
Jeg har selvfølgelig glemt linket - nogen der kan hjælpe ?

/peter
phc@mail1.stofanet.dk

Fra : Jan

Dato : 25-04-02 18:11

http://www.vagabondnet.dk

Fra : Peter Holm

Dato : 25-04-02 23:44

tak, men det var linket til de 50 strande jeg var interesseret i

Fra : Pgr

Dato : 26-04-02 10:59

"Peter Holm" <phc@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> smukkeste strande i verden.
> Jeg har selvfølgelig glemt linket - nogen der kan hjælpe ?

Hej

Jeg kan ikke hjælpe med en top 50, men her er en top ti-liste
http://www.askmen.com/fashion/travel_top_ten/8_travel_top_ten.html

og her er et link til en masse om strande over hele verden:
http://lightning.prohosting.com/~jabsplac/beach/beachpage.htm

mvh.
Karina

Fra : raven

Dato : 28-04-02 09:32

On Thu, 25 Apr 2002 18:02:18 +0200, "Peter Holm"
<phc@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>smukkeste strande i verden.
>Jeg har selvfølgelig glemt linket - nogen der kan hjælpe ?

Den ved Rio de Janeiro er formodentlig den smukkeste p.gr.a. pigerne.
En strand er da ellers ret banal. Hvad kan du lide ? sandets farve
eller brændingen ? eller fiskene.

mvh

John