bremse bremse hviiiiiiiiiiinnnn :O(
Fra : Tue Kyndal

Dato : 25-04-02 16:23

Ja mine spritnye bremsekoldser hviner en del når jeg bremser med dem (først
til sidst i en indbremsning)

Det er SBS sintret metal på en vfr 750

Alt blev gjort godt rent før de blev monteret. (dog har jeg ikke smurt
calibrene med sliconefedt,som man vist bør...havde ikke noget.)

så efter som jeg alligevel skal have skilt caliberne ad igen for at smørre
den, vil jeg også forsøge at fjerne larmen.

Hvad er den bedste løsing, til at fjerne denne irreterende
hviiiiiiiiiiiiiinen

Her hørt noget om cobberfedt bag på klodserne osv, men ved ikke om det nu er
så en god ide. Kommer det først ud over det hele er blodserne jo ødelagt.

Tue VFR 750

Fra : Skyrider #1

Dato : 25-04-02 16:34

On Thu, 25 Apr 2002 17:23:13 +0200, "Tue Kyndal" <send2tk@hotmail.com>
wrote:

>Her hørt noget om cobberfedt bag på klodserne osv, men ved ikke om det nu er
>så en god ide. Kommer det først ud over det hele er blodserne jo ødelagt.
>

>Tue VFR 750

kobberfedt på bagsiden af de nye klodser. Dette hindrer hylen ved
bremsning. Er du meget perfektionistisk, kan du file kanterne skrå på
de nye klodser for at være helt sikker på at fjerne enhver hylen
Mvh.
MCP_Poul-M Olsen
CBX750F 88' den græder der kom lige en sindsyg ZX9'er forbi