Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Forslag til Digital cammera...
Fra : Anders Christensen

Dato : 25-04-02 17:19

Hejsa

Jeg skal have købt et digital cammera til min fars 50 års fødselsdag...

Det skal lige i omkring 2200 - 3000 kr...

Hva kan i forslå ?
Hva skal jeg holde mig fra ?
Er det muligt at få et med optisk zoom i den prisklasse ?

Mvh
Anders Christensen

Fra : J@N

Dato : 25-04-02 18:57

"Anders Christensen" <bigbird@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hva kan i forslå ?
> Hva skal jeg holde mig fra ?
> Er det muligt at få et med optisk zoom i den prisklasse ?

Prøv at gå tre indlæg tilbage og check denne:

Aldi sælger som tilbud den 1.maj 2002 et digital kamera til kr 3299-
Bl a 4,1 megapixel opløsning (2272 x 1740 pixel) osv. Men log på

www.aldi.dk/OFFER_DK/home.htm for nærmere informationer.