( : jedi 2 :)
Fra : Per Fogtmann

Dato : 25-04-02 13:47

Hej igen,

Jeg er kommet til et sted, hvor jeg sidder fast igen. Jeg er kravlet op
gennem en affaldskunser, og hoppe fra kasse til kasse gennem et rum og er nu
et sted hvor jeg skal igennem ved at flytte en affaldsvogn. Jeg har prøvet
pull og puch men den kommer ikke langt nok til, at kunne komme forbi. Hvad
skal jeg gøre????

på forhånd tak for hjælpen...

Fra : Herold

Dato : 25-04-02 14:24

> [...]
> pull og puch men den kommer ikke langt nok til, at kunne komme forbi. Hvad

Løb tilbage og se om du kan flytte en af de andre affaldsvogne du er kommet
forbi... Så skulle den anden åbne sig....

Fra : Per Fogtmann

Dato : 25-04-02 14:43

den rykker sig kun en lille smule. Det er som om den ikke kan komme over det
der kryds der er i skinnerne...

Fra : Madsen

Dato : 25-04-02 16:03

On Thu, 25 Apr 2002 15:43:05 +0200, "Per Fogtmann"
<fogtmann@paraids.dk> wrote:

>den rykker sig kun en lille smule. Det er som om den ikke kan komme over det
>der kryds der er i skinnerne...

Den skal kun rykke sig et lille stykke. Så skal du tilbage til
rummet med affaldsknuserne og videre ind til vognene fra den
anden side hvor du nu kan skubbe en vogn der før sad fast.
Så dukker der en dør op.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 25-04-02 15:51

"Per Fogtmann" <fogtmann@paraids.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pull og puch men den kommer ikke langt nok til, at kunne komme forbi. Hvad

Det er heller ikke meningen at du skal forbi. Du skal finde en anden vogn og
skubbe den og dermed kommer videre. For at finde det rum hvor den anden
vogen står, skal du tilbage til det store rum og finde nogle 'hemmelige'
gange i rummene ved siden af det store rum.
Jeg kan ikke huske præcist hvad der sker, men det er sådan du skal gøre det.

Thomas