Mono-dæmper ?
Fra : Skyrider #1

Dato : 25-04-02 15:00

Hej igen NG
Er der nogen der kan finde en MonoDæmper til min MC på nogen af de
billig www steder ?? da jeg ski ikke har haft held til det endnu
vi snakker om en Honda CBX750FE 1988
Mvh.
MCP_Poul-M Olsen
CBX750F 88'
Ps.på forhånd Tak !

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 26-04-02 12:02

> Er der nogen der kan finde en MonoDæmper til min MC på nogen af de
> billig www steder ?? da jeg ski ikke har haft held til det endnu
> vi snakker om en Honda CBX750FE 1988

Hej Poul

http://www.wilbers.de/

Laver en god kvalitet dæmper til 415 ?. Dæmperen er renoverbar og kan altså
få et olieskift efter 30-40000km når dæmperene r ved af midste sine gode
egenskaber. De billige dæmpere er engangs! Hvis du giver dem din vægt og
kørestil laver de dæmperen skræddersyet til dig uden ekstra tillæg.
Forgaffelfjedre koster 90 ? hos dem.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Skyrider #1

Dato : 26-04-02 12:36

On Fri, 26 Apr 2002 13:02:28 +0200, "Jens Jacob Bager Jensen"
<bager@vkr.dk> wrote:

> [...]
>egenskaber. De billige dæmpere er engangs! Hvis du giver dem din vægt og
>kørestil laver de dæmperen skræddersyet til dig uden ekstra tillæg.
Hej Jens
Jeg tro vist jeg fik sagt noget forkert om det jeg mangler
trode at det hed en mono-dæmper men kan ud fra dit link se der vist
noget jeg har misforstået
Jeg vill ha en helt ny mono-dæmper/fjeder på (tro jeg nok hæ hæ )
Mvh.
MCP_Poul-M Olsen
CBX750F 88' Dyt dyt er snart på gaden

Fra : Skyrider #1

Dato : 26-04-02 13:09

On Fri, 26 Apr 2002 13:35:38 +0200, Skyrider #1
<skyrider19@hotmail.com> wrote:

>Jeg vill ha en helt ny mono-dæmper/fjeder på (tro jeg nok hæ hæ )
øø ud fra hvad jeg lige har læst på den side der er for min MC siger
han sådan her.
The standard unit can be rebuilt. This will save you a large amount of
money. Grease the swingarm linkages and bearings whilst you're at it.
Så ud fra det må det måske ?? kunne nøjes med det du forslår ??
Jeg iikke rigtig sikker i det her vilket nok kan ses ud fra det jeg
skriver )

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 26-04-02 13:50

> [...]
> money. Grease the swingarm linkages and bearings whilst you're at it.
> Så ud fra det må det måske ?? kunne nøjes med det du forslår ??

Hvis din dæmper er renoverbar, er det bare med at få det gjort.

Det koster 495Kr hos LC-Cross i Hadsund http://www.lc-cross.dk/
Hvis din fjeder er færdig kan du få en ny monteret i samme omgang for 1200Kr
ekstra. Så er din dæmper så god som ny, eller bedre. De kan også justere din
dæmper så den passer til din vægt og kørestil.

Fra : Skyrider #1

Dato : 26-04-02 15:10

On Fri, 26 Apr 2002 14:49:32 +0200, "Jens Jacob Bager Jensen"
<bager@vkr.dk> wrote:

> [...]
>ekstra. Så er din dæmper så god som ny, eller bedre. De kan også justere din
>dæmper så den passer til din vægt og kørestil.
Hej igen Jens
Jeg siger Tusind Tak for info/hjælp Kanon Fedt det ski til nogen
fornuftie priser !!
Her dog lige et lille exstra ?mål
hvordan finder jeg ud af om fjeder også er færdig ?