Sæl - pladder
Fra : Jens Langkniv

Dato : 25-04-02 14:29

Selvfølgelig skal de sæler rguleres - og selvfølgelig af danske jægere - og
selvfølgelig IKKE af vatp....... uden selvtillid og dårlig vaabenbehandling.

Samme gælder alt vildt er bliver til gene og ikke er en truet art.

Så alle i "søndagsjægere" med pyntefjer - Luk! og hæng bøssen langt væk!

Lyder det flot med J F Sommer? Bvadr!!!

Jens Langkniv
fhv. krybskytte

Fra : Torben F@rum

Dato : 26-04-02 14:45

Pokkers også, jeg håbede på at du havde opsagt dit internetabonnement.

Torben Farum, 9300 Sæby

Da jeg er træt af spam, bliver du nødt til at fjerne ** fra min emailadresse
inden svar

Fra : Jens Langkniv

Dato : 26-04-02 21:45

"Torben F@rum" <**farum@city.dk> skrev i en meddelelse
> Pokkers også, jeg håbede på at du havde opsagt dit internetabonnement.

Nej min ven! Jeg kan ikke undvære dine indlæg og herlige humor :o/

Men alligevel må du tage dig sammen - for at blive en rigtig erfaren jæger

Har du evnerne?

Jens Langkniv
fhv. krybskytte