Hegn af halvrunde rafter...
Fra : Søren C. Fischer

Dato : 25-04-02 13:49

Jeg påtænker at lave et hegn i den ene ende af min have.
Der sad et gammel grønt trådnet, og det er væk nu

Stolperne står der stadigt, med 2 meters mellem, og de er sunde og
friske.
Jeg havde forestillet mig, at lave et hegn vha. de eksisterende stolper.

Jeg vil lave hegnet med vandrette halvrunde rafter, men hvor finder jeg
dem billigst ??

Hvis ikke jeg kan finde halvrunde rafter til en fornuftig pris, så
bliver det alm. trykimprægneret 16x100mm monteret vandret.

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Thïngmand

Dato : 25-04-02 14:56

> Jeg vil lave hegnet med vandrette halvrunde rafter, men hvor finder jeg
> dem billigst ??

Man kan faktisk købe sådan nogle færdiglavet i ruller - de højeste jeg har
set er dog 90 cm., men prøv at spørge i havecentrer (og nej, det er nok ikke
den billigste løsning...)

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 25-04-02 15:09

Thïngmand wrote:

> Man kan faktisk købe sådan nogle færdiglavet i ruller - de højeste
> jeg har set er dog 90 cm., men prøv at spørge i havecentrer (og nej,
> det er nok ikke den billigste løsning...)

Øhhh - jeg er ikke interesseret i at bruge bed-afgrænsere som hegn
Det jeg vil lave er noget i stil med dette:
http://www.hegnsmanden.dk/images/aut_7261_V1_408x170_jpg8_+10kontrast_va
ndret_bark_afstand.jpg