Spammail!
Fra : Mikael Østergaard Je~

Dato : 25-04-02 14:50

Nu er jeg godt nok snart træt af alt det spammail der kommer fra
Kina og korea, eller hvor pokker det nu kommer fra.
Jeg ved godt jeg bare kan skrive NO-SPAM eller lignende i min mail,
men det vil jeg helst undgå.

Hvis vi er mange nok der gider, kan vi så ikke opfinde en hulens
masse fupadresser, så de får det hele lige tilbage i hovedet, når de
sender til dem.
Man kunne jo engang imellem lægge en meddelelse ud med flere
hundrede tusinder falske mailadresser.
Eks. fuckoff@jerk.com stupid@sucker.gov suckyour@.now.dk

Mikael

Fra : Ivar Madsen

Dato : 27-04-02 18:26

On Thu, 25 Apr 2002 15:49:48 +0200, "Mikael Østergaard Jensen"
<mj@city.dk> wrote:

> [...]
>Kina og korea, eller hvor pokker det nu kommer fra.
>Jeg ved godt jeg bare kan skrive NO-SPAM eller lignende i min mail,

Det er realt kun en vej udenom SPAMmail, det er den jeg bruger, når
der kommer for mange, dvs. et par stk ugentligt, så laver jeg en ny
adr.

>Hvis vi er mange nok der gider, kan vi så ikke opfinde en hulens
>masse fupadresser, så de får det hele lige tilbage i hovedet, når de
>sender til dem.

De får ikke mailene tilbage, typisk så sender de en mail til et åbent
relay, når de har afsendt deres mail, så henter de aldrig noget dem de
har sendt til.

--
news.milli.dk er nu åben for RO på tcp120,
det vil snart blive muligt at poste

Fra : Leony

Dato : 28-04-02 18:47

"Mikael Østergaard Jensen" <mj@city.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved godt jeg bare kan skrive NO-SPAM eller lignende i min mail,
> men det vil jeg helst undgå.

Så kan du jo skifte email adresse jævnligt eller bruge dit kill-filter
flittigt.
Husk at melde dem til spamcop og hvad de ellers hedder.

> Hvis vi er mange nok der gider, kan vi så ikke opfinde en hulens
> masse fupadresser, så de får det hele lige tilbage i hovedet, når de
> sender til dem.

Har svært på fornemmelsen at de er ret ligeglade med om de får 1000 eller
10000 mails tilbage.
Jeg er egentligt ret sikker på at de ikke får dem tilbage, de bruger sikkert
en eller anden form for falsk adresse til at sende dem.

> Man kunne jo engang imellem lægge en meddelelse ud med flere
> hundrede tusinder falske mailadresser.
> Eks. fuckoff@jerk.com stupid@sucker.gov suckyour@.now.dk

Du er jo allerede godt i gang.
Mon ikke der findes en der kan lave et program der laver email adresser.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/