Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotos på nettet
Fra : V.B:K.

Dato : 25-04-02 12:28

Hej

Jeg vil lige høre om nogle kender til link hvor man kan se andres billeder
og hvor man kan uploade til af egne "skud"

V.B:K.

Fra : Kim Jeppesen

Dato : 25-04-02 12:43

ja da - eksempelvis www.fotokritik.dk

Mvh Kim

Fra : Morten Winther

Dato : 25-04-02 13:09

> Hej

Hej

> Jeg vil lige høre om nogle kender til link hvor man kan se andres billeder
> og hvor man kan uploade til af egne "skud"

Du kan også prøve www.megapixel.dk

/ morten

Fra : V.B:K.

Dato : 25-04-02 23:23

> Du kan også prøve www.megapixel.dk

Tak skal du have - jeg har hvad jeg skal bruge nu

V.B:K.

Fra : Michael Kaster

Dato : 01-05-02 18:55

Du kunne jo prøve foto.opasia.dk. Det funker