V: Test i 3dmark 2001 se
Fra : Ralle

Dato : 25-04-02 12:29

Hej

Vil lige høre jer kloge mennesker herinde... om mit resultat i 3dmark
2001se, kommer her:

Mit system:

- AMD Thunderbird 1400@1500 MHz
- 2x256 MB DDR2100 Ram
- Epox 8k7a Motherboard
- Enermax 431 psu
- 20 gb hdd
- Creative GeForce 3 Ti500 (ik oc)

3Dmark 2001 se konfiguation:

Alt var sat på default, altså 1024x768x32 bit
Og frame buffer på triple
Compressed texture format
24-bit Z-buffer depth
Og sat rendering pipeline til: D3D Pure Hardware T&L

Og.... og.... mit resultat:

8008 points

Er det iorden?

Med venlig hilsen
Ralle-

Fra : Óðin

Dato : 25-04-02 13:22

"Ralle" <ambire@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Compressed texture format
> 24-bit Z-buffer depth
> Og sat rendering pipeline til: D3D Pure Hardware T&L

Det er da godt, specielt når du kører 32bit farver, prøv at sætte alt til
16bit, og se hvor meget mere du får. En 500-1000 skulle ikke være umuligt.
Prøv også at sætte refreshrate til 60 Hz, hvis ikke du havde det i forvejen.
NoAA og VSync off er også et must.