Det "frastødende" femidom
Fra : Bo Warming

Dato : 25-04-02 11:14

Det "frastødende" femidom

"Som at elske i en sæk" angribes femidomet idag i Politiken, side 2.(det har
fået en international opfinderpris)

Man giver læge Lasse Hessel æren, men min ven, overlæge Erik Gregersen i
Vejle, er den reelle opfinder. Hessel der er ekshibionist i medierne,
overtog salget og var klart bedre til det.

Medierne har hetzet - men ingen har nogensinde kunne bevise at følsomhed for
de pacinske følelegemer i clitoris, glans penis eller andetsteds får ændret
deres sanse-input af en tyvendedel milimeter tynd kondom-membran eller den
fyrretyvendedel tynde femidom-membran.

Men spørg nede på beverdingen og den lokale Don Juan vil bedyre, at han ikke
spiller klaver med boksehandkser på, ikke spiser flødekarameller med papir
på og at hans erotik er så viril, at kondomet altid går i stykker.

Femidomet ser klodset ud, og når pigen har ført inderringen op, så kan man
med god belysning og når hun spreder benene se en tynd hvid rand, hvis
elastiske udvidelse fastholder femidomets ydre del op ad skamlæberne. Den
indre del fastholdes op ad livmormunden , helt som et pessar, men tyve
gange mindre masse.

Piger lægger vægt på at være lækre, og kan let skræmmes fra at bruge
femidom - men det er genialt og burde bruges overalt i både u og i lande. .

Måske piger især skræmmes af, at det virker så bevidst og overlagt, at hun
og ikke han skal gøre noget for at sikre mod aids og graviditet og især
klamydia.

Materialet er polyurethan der er langt stærkere end gumme, skønt tyndere.
Det folder, men folderne kan ingen mærke. Typisk journalistløgn at der er
som en plastpose (den folder så det næsten smerter i pikhovedet, hvis du
prøver at erstatte kondom med polyethylen.

En ven købte 3 til mig i Spanien, inden man (i en kort periode) ca 1985-88)
kunne få det i danske apoteker. Urethan mørnes ikke som gummi, så man kan
bruge det samme i årevis.

--------------------

21apr2002 overskriftede Politiken sektion2p5 at en feminist-kunstners
værker har "næsten frastødende karakter - eller måske netop derfor er hun
væsentlig".

Det lyder af "Dont make it better, make it different " - som IKKE er mit
valgsprog!

HOV JEG FYLDER VIST RIGELIGT PÅ DENNE NG IDAG. Det er der også klaget over
til udbyder, der svarer at det er der ingen regler imod. Men lidt
situationsfornemmelse har jeg da.
--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : lowlife

Dato : 25-04-02 21:05

hehehe...

Kun et spørgsmål:

Går ud fra dine synspunkter nydes bedst ved indtagelse af
euforiserende stoffer. Kan du ikke lige for nemhedens skyld angive
hvilket euforiserende stof?

Åh, forresten... Mit indlæg skyldes dit link til glistrup.dk - syret
sted mand!!! Blev du afvist af Disney som scriptwriter?

Med halvsyrede hilsener,

lowlife

Fra : Tomas O.

Dato : 26-04-02 09:46

lowlife skrev:
SNIP

> Åh, forresten... Mit indlæg skyldes dit link til glistrup.dk
> - syret sted mand!!! Blev du afvist af Disney som
> scriptwriter?

Bo Warming er usenets plage. Ignorer ham kære lowlife

Hilsen
Tomas O.
FUR dk.snak.snik

Fra : Bo Warming

Dato : 26-04-02 11:41

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote
> Bo Warming er usenets plage. Ignorer ham kære lowlife
> FUR dk.snak.snik

Gad vide om "lowlife" er taknemlig for råd fra formynderisk, magtesløst
netpoliti.
En "politi-kollega" til Tomas O hvæser i denne ng, at jeg skriver fra en
vens computer. Hvad hvis jeg gjorde? Hvordan ville det blive interessant for
SNAK.SEKSUALITET?
På dk.admin.netmisbrug og dk.admin.netikette ævler usenet-herskerne løs om
alle de klager de sender til min udbyder - jeg sender altså ikke fra vens
maskine - men udbyder har endnu ikke fundet en berettiget klage, og slet
ikke noget der lever op til netpolitiets krav om at jeg skal have lukket min
konto og ikke nogen advarsel først.
---------------------

Zarathustra/ LadyChatterlyElsker/Porn/Religionssex

Nietzsches profet-helt er uden jødedommens god-ond-forenklinger. En sej
fortaler for lykke for alle, via ærlig egoisme. Alle kan blive
overmennesker, hvis de tør.

"Gud er død", men lever i bjerghulerne, i grammatikken - og i seksualiteten.

Nietzsches "livskraft og vilje til magt" blev grebet lynhurtigt af briten D
H Lawrence, der i "Lady Chatterlys Elsker" udviklede en meget læst,
religionsagtig fallos-dyrkelse - som var klart Nietzsche-inspireret .

Denne længe forbudte bog er den første, hvor "universet skælver" ved
orgasme - transcendental religions-sex - og selvom Lawrence lagde afstand
til porno, er hen genrens største pioner og stilskaber. Ugens Rapports grå
sider står langt mere på skuldrende af Chatterley end på de Sade eller O's
historie, Fanny, og Mykle

"The sexual act is not for depositing of sperm(seed). It is for leaping off
into the unknown." DH Lawrence

Også N havde modvilje mod tom, dyrisk sex og liderlighed/brunstighed -
selvom fri ånder ikke foragter folk, der vælger sig dyrisk facon,

Men venskab og graviditet, var bedre livskvalitet, for den "hin enkelte"
vejviser som N var og er.

"I stæderne er det dårligt at bo - der findes for mange brunstige.

Er det ikke bedre at falde i hænderne på en morder end at indfanges af en
brunstig kvindes drømme?

Og se dog på disse mænd: deres øjne fortæller det - de ved intet bedre på
jorden end at ligge hos en kvinde. ......Hvor artigt forstår ikke hunden
liderlighed at tigge om et stykke ånd, når der nægtes den et stykke kød"
Nietzsche (Om kyskheden, Zarathustra 1)

Når vi har god tid og ikke sexappeal nok til nr 1 - formerings-sex - så
fantaserer vi om nr 2 - religion.

I det andet kvindekapitel af Zarathustra1 anerkendes det komplicerede,
magtgale samspil mellem kønnene:

"Men mandens sind er dybt, dets floder bruser gennem underjordiske gange:
kvinden aner hans styrke, men forstår den ikke.<

Da svarede den gamle kone "Meget artigt og især for dem som er unge nok
dertil"

Sælsomt er det - Zarathustra kender kun så lidet kvinderne - og dog har han
ret om dem. Er det måske, fordi hos kvinden intet er umuligt.

Og tag så til tak en lille sandhed. Jeg er gammel nok til den!

Gem den godt og hold den for munden, ellers skriger den himmelhøjt, den
lille sandhed"

Giv mig, kvinde, din lille sandhed<, sagde Zarathustra, og den gamle kvinde
svarede

"Går til kvinderne din vej? Nuvel, forglem så pisken ej"(Om gamle og unge
kvinder)

Ingen har glæde af den flinkeskolede mands "tillærte hjælpeløshed"

"Nothing is as awfull as a man, who has fallen in love - so doggy. D.H.
Lawrence

"Today is the great day of the masturbation consciousness, when the mind
prostitutes the sensitive responsive body, and produces all kinds of
novelties, which thrill for the moment, then go very dead. DH Lawrence

"Det er let at forstå, at mænd dræber hvad de elsker. At kende en levende
ting er at dræbe den. Du er nødt til at slå ihjel for at forstå ordentligt.
Derfor er den begærlige bevidsthed , ånden, en vampyr DH Lawrence

"Det virkelige problem med kvinder, er at de altid prøver at ændre sig til
mænds teorier om kvinder. Når en kvinde er hysterisk, er det fordi hun ikke
helt ved hvilket billede af en kvinde, hun skal leve op til. DH Lawrence

"Jeg kan ikke give min krop til en kvinde, som ikke respekterer den. DH
Lawrence(her er mr Lawrence lidt pietistisk-asketisk efter min mening - og
det er han også i nedenstående quotes om porn og onani)

"Jeg hader ekstase - det være sig Dionysisk, narkotisk eller anden. Det er
som at løbe rundt i en trædemølle. D.H. Lawrence.

"Når kvinden løsner sig fra de bånd og hæmninger som kommer af mandens
stærke meninger, hans guder og ham selv, så bliver hun en fin djævel. DH
Lawrence

"Kvinder bør elskes og beunderes og frem for alt adlydes, især vedr
sex-begær. Der må man ikke gå hende imod , for så bliver hun en djævel. Og
hvis hun bliver adlydt, så bliver hun en misforstået kvinde med nerver, som
ser sig om efter den næste mand som hun kan nedgøre. Sådan er det. DH
Lawrence

"Det vedvarende som en kvinde kan have, er en urørlig blød flod af
tilfredshed, som bærer hende af sted ved siden af den mand hun er gift med.
Det er fuldkommengørelse og den største opnåelse, DH Lawrence

"Sin is not the breaking of divine commandments. It is the breaking of ones
own integrity." DH Lawrence

"Der ville ikke eksistere krige, hvis ikke kvinder så til. D H Lawrence

"Hvis en kvinde ikke har et lille anstrøg af en luder i sig, er hun som
regel en vissenpind.D.H. Lawrence

Begge tænkere er enige om "aristokratisk radikalisme " - nej til ligemageri

"Det der adskiller kønnene, må videreudvikles. Kløften mellem mand og kvinde
bør gøres bredere. Nietzsche

og

"My very instincts resent the bible DHLawrence

DIVERSE SEXSNAK-CITATER(advarsel, stop nu, hvis du kun læser for at brokke
dig!)

"Pornography is the attempt to insult sex, to do dirt on it.D.H. Lawrence

"There is a hidden will behind all theories of sex, implacable. And that is
the will to deny, to wipe out the mystery of beauty. DH Lawrence

"Society has a mysterious hatred of sex, becouse it perpetually interferes
with the nice money-making schemes of social man. DH Lawrence

"Sex appeal is only a dirty name for a bit of life-flame. No man works so
well and so successfully as when some woman has kindled a little fire in his
veins. DH Lawrence

In sexual intercourse, there is give and take. A new stimulus enters as
the native stimulus departs.But in masturbation there is nothing but loss.
DH Lawrence

"REVENGE! It is this that fills the unconscious spirit of women today.
Revenge against man, and against the spirit of man which has betrayed her
into unbelief. DH Lawrence

Women make fools of the spiritual men. And when, as men, they´ve gone flop
in their spirituality, they can´t pick themselves up whole any more. So
they just crawl, and die detesting the female, or the females, who made them
fall. DH Lawrence

Love is a battle in which each party strives for the mastery of the other`s
soul . So far, man has yielded the mastery to woman. Now he is fighting
for it back again. And too late, for the woman will never yield.DH Lawrence

Woman will sacrifice eleven men, fathers, husbands, brothers and lovers, for
one baby- or for her own female self conceit. DH Lawrence

A woman who isnt quite ordinary herself can only love a man who is fighting
for something beyond the ordinary life. D H Lawrence

Sex is a powerful potent thing not to be played with or paraded. The one
mystery. And a mystery greater than the individual. The individual hardly
counts. D H Lawrence

If there is one thing, I don't like, it is cheap and promiscous sex. If
there is one thing I insist on, it is that sex is a delicate, vulnerable,
vital thing, that you mustn't fool with.. not a trick thing, or a moment's
excitation, or a mere bit of bullying D H Lawrence

I believe in being warm-hearted. I believe especially in being warm-hearted
in love, in fucking with a warm heart. I believe if men could fuck with warm
hearts, and the women would take it warm-heartedly, everything would come
all right. It's all this cold-hearted fucking, that is death and idiocy. D
H Lawrence

Sex is only touch, the closest of all touch. And it is touch we're afraid
of. We'r only half-consious and half-alive. We've got to come alive and
aware. Especially the English have got to get in touch with one another, a
bit delicate and a bit tender. It's our crying need. D H Lawrence

The root of sanity is in the balls. D H Lawrence

Sin isn't the breaking of divine commandments. It is the breaking of one's
own integrity. DH Lawrence

Sex and beauty are inseparable, like life and consciousness. . DH Lawrence

BW 35861000

Fra : Lion

Dato : 27-04-02 07:54

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote
>
> Gad vide om "lowlife" er taknemlig for råd fra formynderisk, magtesløst
> netpoliti.
----snip masse ævl-----------------

*PLONK*
du ved nok selv hvad det betyder Bo.

Lion

Fra : Bo Warming

Dato : 27-04-02 09:35

"Lion" <lhsremove@ofir.dk> wrote in message
> *PLONK*
> du ved nok selv hvad det betyder Bo.

Det betyder, at man ikke evner at komme med et fornuftigt svar, men man er
irrationel hadefuld, og gerne vil have jødestjernet afvigeren.

"Jeg har sat X i killfilter" er cyberslang for at man er magtesløs i dialog,
og ikke tolerant nok til blot at gå forbi X's indlæg og ignorere dem (I de
langsomme modemmers tid, var der brug for killfilter - nu er det til grin at
bruge det, og især at prale af det)..

Nazierne forfulgte jøder, fordi de var misundelige over jøders overlegne
finansevner - moderne jødestjerning pr censur og her gruppepres, rammer de
politisk ukorrekte. Også når der som her ikke er politik i mine indlæg, der
er 100% ontopic om snak.seksualitet.
Modne mennesker bruger killfilter stilfærdigt uden at prale af det.

"Der skal ikke findes noget menneske, som jeg foragter eller ledes ved"
Nietzsche(og Glistrup).

Med venlig hilsen BW= Bo Warming , tlf 35861000, gymnasielærer, cand.scient,
Bjelkes Alle 46, 2200 N
PS - lad vær at kalde mig Bo i denne ng. Der er en anden Bo, der er ked af
det.

Fra : lowlife

Dato : 27-04-02 16:08

Hej Hr. Warming (i modsætning til Bo)!

Da jeg både kunne læse og forstå dit indlæg (i modsætning til de andre
som virker meget surrealistiske og abstrakte) vil jeg lige sparke en
bemærkning ind.

<snip>
> [...]
> er 100% ontopic om snak.seksualitet.
> Modne mennesker bruger killfilter stilfærdigt uden at prale af det.

1). Det var jo ikke kun nazisterne, som havde en forkærlighed for at
bruge jøder samt andre minoriteter som syndebukke for deres egen
nations fallit. Vi ser jo det samme i alle andre autoritære regimer.
Et eksempel kunne jo være Rusland, hvor man under zartiden havde
specielle pas til alle minoriteter. Det er jo også i Rusland man
opfandt begrebet "pogrom" og det var før Hitler var en bule i hans
fars bukser.

2). Indtil jeg fandt denne usenet gruppe var jeg overbevist om at
censur var ildeset i det frihedselskende Danmark. Jeg har haft min
gang på mange forskellige amerikanske chats, og hvis der er nogen som
er gode til censur så er det amerikanerne. Hvad skal de med
"killfilter" når de har programmer til at bortcensurere et hav af ord
inden du overhovedet har afsendt din besked.
Jeg er da glad for vi ikke har det hér - endnu.

Iøvrigt, så ønsker jeg fremover kun at svare på dine indlæg hvis de er
relateret til gruppens emne og det er muligt for mig at forstå dine
indlæg.

Hilsener,

P.

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 27-04-02 16:30

On 27 Apr 2002 08:08:02 -0700, danishpastrydk@yahoo.dk (lowlife)
wrote:

Hi LowLife :)

>Hej Hr. Warming (i modsætning til Bo)!

værd lige rar og sæt fut ud af gruppen , når dine svar ikke handler om
gruppen nærmer beskrevet her
:http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet
hvis du ikke ved hvordan man sætter en fut så skirv det så finder vi
ud af det
MvH
Ham den surealistiske Bo :)

fut :dk.snak.snik
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : lowlife

Dato : 28-04-02 14:13

Chokmah Dog Fever <chokmah@c.dk> wrote in message news:<8rglcu8ketk7gdccdjbu5j3hiq9dp3e88i@4ax.com>...

<snip>
> [...]
> :http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet
> hvis du ikke ved hvordan man sætter en fut så skirv det så finder vi

Hej Chokmah!

1). Forklar venligst hvad en "fut" er?
2). Jeg forstår udmærket hvilket tema denne nyhedsgruppe kører med.
Det kommer jeg jo også ind på i det indlæg jeg gav, noget du behændigt
har snippet ud af dit svar.
3). Det er anden gang jeg har besvaret én af Bo Warmings indlæg, og
det undrer mig at nogen har arkiveret mine svar som starten på en ny
tråd, selvom jeg ikke har startet en ny tråd, men har svaret på det
oprindelige indlæg. Mit indtryk efter jeg har besøgt den usenet URL du
angav er, at denne gruppe ikke er modereret. Derfor undrer det mig, at
mit svar på et indlæg bliver arkiveret som en ny tråd - to gange. Det
er ikke sket med svar på andre indlæg!!!
4). Hvad med at du prøvede at få sæbeoperaen "Det glemte holocaust"
(indtil videre på 133 indlæg) ud af dette forum? Den serie har i mine
øjne intet med denne gruppes tema at gøre.
5). Jeg har en e-mail adresse. Strengt taget så er dit indlæg heller
ikke relevant for denne gruppe, så næste gang du synes jeg bevæger mig
udenfor emnet, så er du velkommen til at sende en mail.

Dette indlæg er ikke ment fjendtligt. Jeg synes bare det er for nemt
at irettesætte en "ny" bruger når andre åbenlyst ikke bliver det
(punkt 4).

Med venlige hilsener,

P.

PS. Den surrealistiske Bo er Hr. Warming og ikke Chokmah, med mindre
der er noget jeg har misforstået.
PPS. Hvad betyder Chokmah?

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 28-04-02 12:54

On 28 Apr 2002 06:12:42 -0700, danishpastrydk@yahoo.dk (lowlife)
wrote:
Hi Lowlife

>1). Forklar venligst hvad en "fut" er?

dte betyder at der er sat opfølgning til en anden gruppe - dvs det
svar man sender kommeri en anden gruppe ind den man svare i - som
f.eks det her skulle have været i snik.snak - jeg kan se du bruger
google - kan de ikke følge fut ?
pointen er at dte man har skrevet ikke er i overnestemlse med gruppens
brug og en vider debat heller ikke vil være det hvorfor det er mest
formål tjeneligt at debatere det vider et andet sted - men jeg ved
ikke lige hvordan man laver en fut i google ? og om man kan følge den
?

>2). Jeg forstår udmærket hvilket tema denne nyhedsgruppe kører med.
>Det kommer jeg jo også ind på i det indlæg jeg gav, noget du behændigt
>har snippet ud af dit svar.

jamen ja dte kan jeg ikke huske men jeg kan da finde det - men det var
fordi jeg havde fokuseret på den del af indlægget der havde med det
at gøre - det kan man godt !

> [...]
>mit svar på et indlæg bliver arkiveret som en ny tråd - to gange. Det
>er ikke sket med svar på andre indlæg!!!

Øhh ja men det er BW der har lavet mene linjen om så den bedre passer
med det emne han mener er topick for sit svar pg evt påfølgene svar på
det - det er reelt nok !

>4). Hvad med at du prøvede at få sæbeoperaen "Det glemte holocaust"
>(indtil videre på 133 indlæg) ud af dette forum? Den serie har i mine
>øjne intet med denne gruppes tema at gøre.

nej det har du da så evigt ret i har kun skimmet nogen af dem - men
regnede lidt med at det var et svensker indlæg , dvs igenem årene har
nogen svenskler fundte det morsomt at flame danske nyhedes grupper med
de særetste ting.

>5). Jeg har en e-mail adresse. Strengt taget så er dit indlæg heller
>ikke relevant for denne gruppe,

jow for dte er postet i den.. det jeg svare på men i erkendelsen af
det er det jo også at jeg sæter den første fut ....

> så næste gang du synes jeg bevæger mig
>udenfor emnet, så er du velkommen til at sende en mail.

Øhh jow

>Dette indlæg er ikke ment fjendtligt.

jamen dte ved jeg godt

>PS. Den surrealistiske Bo er Hr. Warming og ikke Chokmah

Nahh men vi kan såmænd være lige konfuse at læse -jeg har nok bare
nogen lidt mere brugervenlige og væsneltigt
mindre rabiate holdninger :)

>PPS. Hvad betyder Chokmah?

Det er det maskuline sefiro der ligger tættest på det gudomelige i
den jødiske kabala - lidt et tilfælled jeg valgte dte i sin tid -
hvorfor jeg i reglen skriver dog fever - rabias the dog osv i enden -
for ligesom at sætte lidt balance i tingene :)
Mv
Bo

fut :dk.snak.snik

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 28-04-02 16:23

On 28 Apr 2002 06:12:42 -0700, danishpastrydk@yahoo.dk (lowlife)
wrote:
jeg poster og sletter lige mig selv uret dur ikke på den her pc
Hi Lowlife