Hvide blinklygteglas
Fra : Michael H.

Dato : 25-04-02 11:58

Hej med jer
Jeg har set nogen billeder rundt omkring på nettet af mc'er med hvide
blinklygteglas. Er der nogen der ved hvor man kan købe nogen henne ???

Michael GSX-R 600 '00 nu med sort kåbeglas

Fra : Mureren

Dato : 25-04-02 20:27

> Hej med jer
> Jeg har set nogen billeder rundt omkring på nettet af mc'er med hvide
> blinklygteglas. Er der nogen der ved hvor man kan købe nogen henne ???

http://www.performancemotorcycleparts.com/

Kig under "Bodywork" => "Ermax Undertrays", der er nogle....
Der er vist også nogle andre typer (måske kun glasset, men kan ikke lige
huske _om_ det nu var på den side)

Mureren
Kawasaki ZX6 R Ninja 2001

Fra : Christian H

Dato : 25-04-02 21:20

"Michael H." <mhNOSPAM@smorumnet.dk> wrote in message
> [...]
> blinklygteglas. Er der nogen der ved hvor man kan købe nogen henne ???
>

> Michael GSX-R 600 '00 nu med sort kåbeglas

www.mitonga-racing.com
www.mchuset.se
ligger begge i malmø, jeg mener at mchuset var dyrest. Kan sikkert også
købes flere steder i dk, men jeg har ikke været på udkig.

mvh
Christian H