syn
Fra : Pusterummet

Dato : 25-04-02 11:27

hvordan er det lige lyset skal være indstilles..
Dvs nærlyset, hvor meget fald pr. meter er det

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 25-04-02 11:32

1 % = 1cm pr meter

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Pusterummet

Dato : 25-04-02 15:48

Aha, jeg troede det galdt det lange lys...
men dvs jeg måler til toppen af lygten, stiller den x antal meter fra en
mur, og pr. meter skal den altså falde med 1cm når den står på
nærlys...<------ (sikker på det er 1 cm pr meter ved nærlys?)
Dette gælder vel med en person i sædet?

Fra : John Kramme

Dato : 25-04-02 11:38

"Pusterummet" <pust@vade.dk> wrote in message
> hvordan er det lige lyset skal være indstilles..
> Dvs nærlyset, hvor meget fald pr. meter er det

fald = 1 cm. pr meter

V.H John

Fra : John Kramme

Dato : 25-04-02 11:44

hhmmm ....underligt når man svarer på et indlæg så kommer svaret først meget
senere, hvilket får det til at se dumt ud når der imellemtiden er en anden
som har givet svaret, med en tilsyneladende hurtigere serverforbindelse end
den jeg er tilkoblet :-/

V.H John
.....som er træt af det skide Stofanet ( sorry det har ikke meget med MC'ere
at gøre )

Fra : Skyrider #1

Dato : 25-04-02 16:14

On Thu, 25 Apr 2002 12:43:32 +0200, "John Kramme"
> [...]

>V.H John
>....som er træt af det skide Stofanet ( sorry det har ikke meget med MC'ere
Hej skriv til din ISP = Stofa for dig og sig til dem at News-feed
er for langsom !!
Mvh.
MCP_Poul-M Olsen
CBX750F 88' Fork det godt vejr men alså stadig ingen dele hjemme '