Textur-bits
Fra : Per LH

Dato : 04-02-01 13:09

Nogen der kender et sted hvor man kan hente sådan nogle .jpg-textures?

--
mvh Per LH
xxguitarsiden@indbakke.dkxx fjern/remove xx&xx

Fra : Camilla Scharff

Dato : 04-02-01 15:12

Lav fx en søgning på baggrund+tekstur (bagground+texture) i google - eller
kig på en af de utallige sider, som har gratis giffer og jpg'er til brug på
egen hjemmeside - fx http://www.iconbazaar.com/.

Mvh. Camilla

Per LH <xxgoto@trashcan.dkxx> skrev i en
nyhedsmeddelelse:%zbf6.23133$fa3.1232134@news010.worldonline.dk...

Fra : Per LH

Dato : 04-02-01 18:31

Det vil jeg gøre når jeg er færdig med iconbazaar, for det var lige sådan et
sted jeg mente. Af hjertet tak !

Fra : Camilla Scharff

Dato : 04-02-01 19:19

Og hvis jeg så også lige skrev korrekt engelsk, så kunne det være det
hjalp...
Det hedder naturligvis: background+texture - ikke noget med g'er der

Camilla

Camilla Scharff <camischa@jubiimail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:95jnnl$1u3g$1@news.cybercity.dk...