Skærme
Fijala 3554
Samtron 17" vs 19"
Fra : Mads B

Dato : 25-04-02 09:23

Jeg står og skal købe ny skærm, og har tænkt mig at købe en samtron,
da den ser ud til at have rigtig gode specifikationer til prisen. Der
er især 2 som jeg står og vakler imellem. Det er 76P (17") og 96P
(19"). Der er kun 300 kr forskel på de 2, så det er jo fristende at
købe 96P. Så jeg vil høre om der er nogen der har erfaring med den ene
eller evt. begge skærme, da jeg synes det virker lidt underligt at der
ikke er større forskel i prisen. Derfor fristes man jo til at tro at
96P ikke er så god.

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 26-04-02 09:02

> Derfor fristes man jo til at tro at
> 96P ikke er så god.

96P er en ok skærm. Farverne er lidt triste sammenlignet med min
Samsung 959NF, men det er vel hvad man kan forvente.
Ellers har den et fint skarpt billede. Eneste anke er at den kun
kan køre 1600x1200 i 75 Hz.

mvh
Jeppe Seidelin Dam