Fælleskørsel i Ålborg i morgen
Fra : RacingBabe

Dato : 25-04-02 08:50

Hello there!

Kan ikke finde mine nedskrivninger om tid og sted til i morgen. Mener dog
det også er C.W. Obels Plads i år.
Men hvad med tidspunkt?

Pft.

/ Jeanne, SV650S

Fra : Søren Lindholt

Dato : 25-04-02 09:14

RacingBabe <jeanne@fjorback.dk> wrote in article
<3cc7b4f5$0$11925$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> Hello there!
>
> Kan ikke finde mine nedskrivninger om tid og sted til i morgen. Mener dog
> det også er C.W. Obels Plads i år.
> Men hvad med tidspunkt?

Vi mødes fra kl. 12-13 stykker. Afgang kl 16 præcis.
Der er offroadfællestur om formiddagen, ring i aften hvis I vil med!
Klubhuset: 9812 9392 . Der er nemlig forskræp i aften i klubhuset
Bakkegårdsvej 4, musik og alting..

se selv her:
http://www.ulvenemc.dk/arrangementer.asp

--
Søren
Aalborg Offroad Klub, der deler hus med Ulvene...

Fra : Sonny Toft

Dato : 25-04-02 09:16

"RacingBabe" <jeanne@fjorback.dk> wrote in message
> Hello there!
>
> Kan ikke finde mine nedskrivninger om tid og sted til i morgen. Mener dog
> det også er C.W. Obels Plads i år.
> Men hvad med tidspunkt?

taget fra http://www.mctc.dk/kalender/danmark.htm

25.-26. april MC optog i Aalborg. Starter torsdag i Ulvene MCs klubhus på
Bakkegårdsvej 4 hvor der er åben fra kl. 18.00, live musik med Bluesbrass
Boogieband. Selve optoget starter fra Aalborg midtby præcis kl. 16.00
(Sandsynligvis fra C.W.Obels Plads og tværs gennem Bispensgade). Optoget
køres med politieskorte. Endestation Ulvene MCs klubhus, hvor der er "Spis
hvad du kan" for 35,- kr., live musik med Haze. Info: www.ulvenemc.dk

Fra : RacingBabe

Dato : 25-04-02 10:58

Er der nogen der skal med fra Århus-området eller længere syd fra? For så
kunne vi jo følges i flok...

/ Jeanne, SV650S

Fra : Ole Baun

Dato : 25-04-02 16:31

"RacingBabe" skrev i en meddelelse
> Er der nogen der skal med fra Århus-området eller længere syd fra? For så
> kunne vi jo følges i flok...
>
> / Jeanne, SV650S

Næh. Ikke mig i hvert fald.
Jeg vil med, men kun på fællesturen; - ikke fra Århus.
I mangel af bedre, (nummerpladeramme), regner jeg med at ta´ en tøjklemme og
en lap papir med, (med teksten dk.fritid.motorcykel). Så kan den monteres på
kåbeglasset mens vi holder, (i solen), på C. W. Obels Plads inden afgang.

Ole Baun, Aalborg
CB 500, ´96

Fra : Claus Rittig

Dato : 25-04-02 22:48

"Ole Baun" <ole.baun@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> kåbeglasset mens vi holder, (i solen), på C. W. Obels Plads inden afgang.

Jeg kører på den ene af de to MotherFucker DT'er, den hvide.
Cyklen er 20 år gammel og under 10.000 kr. værd, men den er høj!

Rittig
(Uden DFM skilt)