FSUS.bat
Fra : ~*Jannie*~

Dato : 24-04-02 22:07

Hej jeg ved ikke rigtigt hvad der sker her hos mig.

Jeg fik en mail med 2 vedhæftede filer, en historie.htm og fsus.bat og jeg
tjekkede for virus og der var intet.

DUMT klikkede jeg på bat filen og ved nu ikke hvad jeg har gjort, jeg har
forsøgt at finde ud af hvad det i det hele taget er med kan ikke se anden
end en masse koder når jeg søger på google!!!

Håber nogle kan hjælpe mig!

Jannie

Fra : Daniel Blankensteine~

Dato : 24-04-02 22:10

"~*Jannie*~" <lolistanomail@hotmail.com> wrote in message
> DUMT klikkede jeg på bat filen og ved nu ikke hvad jeg har gjort, jeg har
> forsøgt at finde ud af hvad det i det hele taget er med kan ikke se anden
> end en masse koder når jeg søger på google!!!

Send indholdet af bat filen herind.

mvh
db

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 24-04-02 22:24

> Send indholdet af bat filen herind.
>
> mvh
> db

Jeg har slettet det hele, både brev og link, men det så sådan her ud:

vti_encoding:SR|utf8-nl vti_timelastmodified:TR|24 Apr 2000 02:27:47 -0000
vti_title:SR|New Page 1 vti_author:SR|memphistravelers
vti_modifiedby:SR|memphistravelers vti_timecreated:TR|23 Apr 2000
17:17:33 -0000 vti_backlinkinfo:VX|baseball.htm
vti_extenderversion:SR|4.0.2.3712 vti_syncwith_localhost\\c\:\\my
documents\\my webs/c\:/my documents/my webs:TR|24 Apr 2000 02:27:47 -0000
vti_filesize:IR|1611 vti_metatags:VR|HTTP-EQUIV=Content-Language en-us
HTTP-EQUIV=Content-Type text/html;\\ charset=windows-1252 GENERATOR
Microsoft\\ FrontPage\\ 4.0 ProgId FrontPage.Editor.Document
vti_progid:SR|FrontPage.Editor.Document vti_generator:SR|Microsoft FrontPage
4.0 vti_nexttolasttimemodified:TR|23 Apr 2000 23:50:26 -0000
vti_cacheddtm:TX|24 Apr 2000 02:29:59 -0000
vti_cachedlinkinfo:VX|S|background.gif S|mitt.gif S|bat.gif H|chris.jpg
H|baseball.htm S|backarr.gif vti_cachedsvcrellinks:VX|FSUS|background.gif
FSUS|mitt.gif FSUS|bat.gif FHUS|chris.jpg FHUS|baseball.htm FSUS|backarr.gif
vti_cachedtitle:SR|New Page 1 vti_cachedbodystyle:SR|
vti_cachedhasbots:BR|false vti_cachedhastheme:BR|false
vti_cachedhasborder:BR|false
-------

Jeg ved ikke hvad der er sket og nu virker mit virus program ikke, det
lukker sig selv ned hele tiden!!!

Jannie

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 25-04-02 00:01

~*Jannie*~ skrev:

> Jeg ved ikke hvad der er sket og nu virker mit virus program ikke,
> det lukker sig selv ned hele tiden!!!

Det lyder som Klez viraen. De ved meget mere om den i denne gruppe:

Læs eventuelt McAfees kommentar og løsningsforslag:

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 25-04-02 18:45

Det var lige hvad det var! Den er klaret nu, ved hjælp fra Rune!

Jannie

Fra : Gunnar

Dato : 24-04-02 22:17

"~*Jannie*~" <lolistanomail@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> forsøgt at finde ud af hvad det i det hele taget er med kan ikke se anden
> end en masse koder når jeg søger på google!!!

Prøv at højreklik på filen og derefter klik rediger, så kan du se hvad
batfilen indeholder
Venlig hilsen
Gunnar

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 24-04-02 22:34

> Prøv at højreklik på filen og derefter klik rediger, så kan du se hvad
> batfilen indeholder
> Venlig hilsen
> Gunnar

Desværre er den jo blevet slettet, har jeg så ingen muligheder?

Jannie

Fra : Kent Nielsen

Dato : 25-04-02 07:00

> Desværre er den jo blevet slettet, har jeg så ingen muligheder?
>
> Jannie

Hej,
Prøv at gå herind:
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/tools.list.html
Hent W32.klez removal tool og kør den, denne virus florerer kraftigt for
tiden.
Direkte link til værktøjet:
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FixKlez.com

Kent Nielsen