Orla og Rittig jeg skylder en pilz ;o)
Fra : Morten Juel

Dato : 24-04-02 19:09

Med jeres hjælp til min forgaffel, fil jeg skildt den af idag + monteret nye
dåser, så en dag ved lejlighed giver jeg gerne en kop øl, i har jo sparet
mig for en regning fra den lokale pusher )

Mange tak fo hjælpen ,,

Morten
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **som næææææsten er klart til syn**

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Claus Rittig

Dato : 24-04-02 23:11

"Morten Juel" <mpOSTEPOP@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dåser, så en dag ved lejlighed giver jeg gerne en kop øl, i har jo sparet
> mig for en regning fra den lokale pusher )

Fedest, jeg kan godt lide øl...

Rittig

Fra : Morten Dahl -

Dato : 25-04-02 07:04

> "Morten Juel" <mpOSTEPOP@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> nye
>
> Fedest, jeg kan godt lide øl...

Det kommer virkeligt bagpå os

-
Morten Dahl
- også med hang til humle (hvedeøl kan også skylles)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 25-04-02 20:22

Morten Dahl - wrote:

> Det kommer virkeligt bagpå os

Ja, Rittig har jo ikke besøgt os til nogen af bogstav-dagene

> Morten Dahl
> - også med hang til humle (hvedeøl kan også skylles)
Til nogles store forundring Well, jeg syntes nu heller ikke at den
første var for god, men efter nogle std. tuborg kunne jeg pludselig godt
lide hvedebryggen
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Armand

Dato : 26-04-02 00:11

Morten Dahl - <news@FJERNmekasign.dk> skrev i en

> - -
> Morten Dahl
> - også med hang til humle (hvedeøl kan også skylles)

- - - men er så besværlige at bruge citronskiver til, da man(!) drikker
af flasken

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 26-04-02 00:37

For sørem Armand.

>- - - men er så besværlige at bruge citronskiver til, da man(!) drikker
>af flasken

Hvor mange i Danmark tror du kender den Germanske tradition med en
citronskive på kanten af Weissbier glasset?
Jeg er fanatisk Weissbier nyder, og forbander det sprøjt der er kommet
på markedet her i DK.
Og så kalder de det for hvedeøl ------ blasfemi

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Armand

Dato : 26-04-02 23:36

Steen Gruby <oz9zi@gruby.dk> skrev i en

drikker
> Hvor mange i Danmark tror du kender den Germanske tradition med en
> citronskive på kanten af Weissbier glasset?

Min berejste svoger (3-4 år med typehuse i Tyskland) gav fiffet i 11.
time inden H-festen i klubben
Jeg er ikke Øl-entusiast, så mine point vejer ikke særligt; men jeg
synes også at den er lidt trist og melet.
Måske til et frokostbord? Men det når jeg nok aldrig at smage :-/

--
Armand.
(med en enkelt til terrassearbejdet (som blev afbrudt af (den på Venø