Priser på lavenergi-ruder
Fra : Peter

Dato : 24-04-02 16:16

Er der nogen der kender prisen på lavenergiruder, f.eks. en
kvadratmeterpris?
- eller evt. nogen der kender til steder hvor der oplyses "vejledende"
priser på lavenergiruder?

På forhånd tak,
Peter

Fra : Per H

Dato : 24-04-02 16:02

On Wed, 24 Apr 2002 17:16:03 +0200, "Peter" <peter@ishoejby.dk> skrev:

100x100 cm

442 alm thermo
795 lavenergi

> [...]
>kvadratmeterpris?
>- eller evt. nogen der kender til steder hvor der oplyses "vejledende"

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Lars Bækgaard

Dato : 24-04-02 21:52

Prøv denne, der har prisberegning for alm, lavenergi og superlavenergiruder:
http://www.glasguide.dk

mvh Lars

Fra : Peter

Dato : 25-04-02 00:01

"Lars Bækgaard" <l.baekgaard@ieee.org> skrev i en meddelelse
> Prøv denne, der har prisberegning for alm, lavenergi og
superlavenergiruder:
> http://www.glasguide.dk
>
> mvh Lars

- - - - - - -

Tak til Per og Lars for svarene.

MEN det var nu godt nok en prisforskel.

Fra 442,- til 1470,- pr. kvadratmeter for alm. thermo
og
fra 795,- til 1873,- pr. kvadratmeter for lavenergi.

Det vil være meget interessant at høre nærmere om, hvor dine priser stammer
fra Per.
- ikke mindst fordi vi har nogle ruder på godt 3 kvadratmeter stykket, der
er modne til udskiftning.

Håber at høre nærmere,

Peter

Fra : Per H

Dato : 25-04-02 06:20

On Thu, 25 Apr 2002 01:01:27 +0200, "Peter" <peter@ishoejby.dk> skrev:

>Tak til Per og Lars for svarene.
>
>MEN det var nu godt nok en prisforskel.

sendt pr mail

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Per H

Dato : 25-04-02 06:23

On Thu, 25 Apr 2002 01:01:27 +0200, "Peter" <peter@ishoejby.dk> skrev:

>fra 795,- til 1873,- pr. kvadratmeter for lavenergi.

ud fra www.glasguiden kan jeg godt se at jeg tager alt for lidt for
mit glas priserne er hermed hævet med 100 %

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Ulrik Wentzel

Dato : 24-04-02 22:37

"Peter" <peter@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kvadratmeterpris?
> - eller evt. nogen der kender til steder hvor der oplyses "vejledende"

Du kan få en pris her http://www.termoruder.dk/bestilling.htm

Mvh.
Ulrik

Fra : Peter

Dato : 25-04-02 00:32

"Ulrik Wentzel" <wentzel@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan få en pris her http://www.termoruder.dk/bestilling.htm
>
> Mvh.
> Ulrik

- - - -

Tak også til Ulrik, - interessant side.

Mvh., Peter

Fra : Ulrik Wentzel

Dato : 25-04-02 07:28

Hej Peter

Du skal nok være opmærksom på, at ruderne er de nye varmkant ruder.
Se også: http://www.termoruder.dk/tps-termoruden.htm

Og, for dem der ikke gider selv: http://www.termoruder.dk/snedker.htm

Mvh. Ulrik