Input #1, Data
Fra : Kim Schwalbe

Dato : 24-04-02 15:45

Hej i gruppen
Er der en der gider at hjælpe mig med en lille opgave?
Jeg har et fillistefelt.
Når jeg klikker på en fil indlæser man den første linje og gemmer den i
variablen Data
Så er mit spørgsmål, kan det lade sig gøre, hvis jeg sætte min fillistefelt
til multiselect
og gemme flere variabler.

F.eks. hvis den første variabel er 100 og i den næste fil jeg vælger er
variablen 150
så at sætte den sammen til en en der hedder 100;150

Private Sub File1_Click()
Fname = File1.FileName
Open Fname For Input As #1
Input #1, Data
Close #1
Label1 = Data
End Sub

Hilsen Kim S

Fra : Kaj Nicolaisen

Dato : 24-04-02 17:06

Hej Kim

Det her virker:
Public nydata

Private Sub File1_Click()
fname = File1.Path & "\" & File1.FileName
Open fname For Input As #1
Input #1, Data
If Len(nydata) > 0 Then
nydata = nydata & ";" & Data