Pris for en G4/450?
Fra : Mads Orbesen Troest

Dato : 24-04-02 14:41

Hej Mac-folk.

Da jeg ikke har den store baggrund inden for Mac-scenen ved jeg heller ikke
ret meget om hardware prisniveauet. Men jeg kunne godt tænke mig at
investere i en Mac, og har fået mulighed for at byde på en brugt 450 MHz G4
PowerMac (320 MB RAM, 28 GB disk, netkort). Hvad er mon det maksimale -
altså, sådan cirka, ikke? :) - jeg kan gå med til for et sådant setup?

På forhånd tak;
/\/\\ads Orbesen Troest

Fra : Mads Orbesen Troest

Dato : 24-04-02 14:44

Uden skærm, skal jeg nok lige tilføje...

Fra : Morten Reippuert

Dato : 24-04-02 15:00

In article <3cc6b6e4$0$10878$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>,
"Mads Orbesen Troest" <troest@koblo.SPAMMEANDDIE.com> wrote:

> [...]
> PowerMac (320 MB RAM, 28 GB disk, netkort). Hvad er mon det maksimale -
> altså, sådan cirka, ikke? :) - jeg kan gå med til for et sådant setup?

max 8000kr

Fra : Mads Orbesen Troest

Dato : 25-04-02 08:19

> max 8000kr