Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Utydeligt billede i kanterne af skærmen.
Fra : Anders Beck

Dato : 24-04-02 14:20

Hejsa..

Så har jeg endelig taget mig sammen og købt en Samsung SyncMaster 757DFX
skærm.

Og nuii, hvor er billedet godt!! Det er simpelthen kanon at sidde og kigge
på..

Men ude i siderne er billedet ikke helt klart. Det er ligesom en smule
grumset.
Som om det er stiplet med nogle lodrette små korte streger...

Kan det justeres væk på nogen måde?

Anders Beck

Fra : DGS!

Dato : 01-05-02 00:39

Har lige købt samme skærm, og har samme problem, så hvis du finder en
løsning, glæder jeg mig til at høre den.!!!!
MvH. DGS!

Fra : DGS!

Dato : 01-05-02 00:44

ok - det er så ikke helt den samme skærm, min er en syncM 957DFX
DGS!

Fra : DGS!

Dato : 01-06-02 16:10

> Men ude i siderne er billedet ikke helt klart. Det er ligesom en smule
> grumset.
> Som om det er stiplet med nogle lodrette små korte streger...
>
> Kan det justeres væk på nogen måde?

Ja - løsningen var et lille program fra nokia. Nu står min skærm helt fri
for de streger der var i højre side. Havde ellers næsten opgivet!!!
Jeg kan ikke lige huske adressen på hvor programmet ligger, men jeg kan
maile det til dig.......
MvH. DGS!