Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Overclocking Utility ?
Fra : Jes Conradsen

Dato : 24-04-02 11:42

Til mit GeForce 4 MX440, hvilket Overclocking Utility bør jeg bruge?
Det skal ikke være avanceret, det skal bare være stabilt og nemt at clocke
rammen og coren.

Jes Conradsen

Fra : Bear

Dato : 24-04-02 13:29

Hej Jes!

Hvis man gider ofre en smule penge, eller er ligeglad med at den skriver at
det er en trial hver gang du starter den, så ville jeg helt klart anbefale
powerstrip!
Den kan det hele inklusive løse 60Hz problemet i winxp!

Mvh Bear

Moon-bevægelsen : Den bevægelse man laver når man trækker bukserne ned

Fra : Óðin

Dato : 24-04-02 14:00

"Jes Conradsen" <conradsan@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Til mit GeForce 4 MX440, hvilket Overclocking Utility bør jeg bruge?
> Det skal ikke være avanceret, det skal bare være stabilt og nemt at clocke
> rammen og coren.

Freeware programmet NVMax, det er det bedste. Har også en driver uninstall
feature, så det er let at afprøve en masse forskellige drivere uden at evt.
nogle gamle driverfiler gør systemet ustabilt. Download det på
http://nvmax.com