billeje i Kusadashi
Fra : Zilly ink

Dato : 24-04-02 10:27

Er der nogen der har lejet biler af lokale udlejere i Tyrkiet > Kusadashi?

Hvad er prisen?......kvalitet?......forsikringer? ...osv.

Har tjekket de internationale udlejere, som i første omgang er uinteressante,
fordi de er dyre. (efter tyrkiske forhold ubetalelige, vil jeg tro!!)

--
Regards

Zillyink.
Remove: 123 from @

Fra : Anita

Dato : 24-04-02 13:36

"Zilly ink" <zilly123ink@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
uinteressante,
> fordi de er dyre. (efter tyrkiske forhold ubetalelige, vil jeg tro!!)

Hejsa
Hvis de er dyre handler det garanteret om at du så er dækket ordentligt ind.
Tyrkerne kører nemlig ikke just pænt. Jeg ville nødigt være chauffør i
Tyrkiet, that's for sure. Så hellere bruge deres udemærkede offentlige
transportmuligheder.

Venligst Anita

Fra : FishOnAstick

Dato : 24-04-02 22:58

Jeg har prøvet at køre flere steder i Tyrkiet og bruger man bare sin sunde
fornuft samt lige husker på at alle har forkørselsret uanset diverse
færdselstavler og vejmærkninger, så går det faktisk helt fint.

Byerne er ikke de værste steder at køre, det er værre på landet -
Hastigheden på modkørende kan være meget høj eller meget langsom, hvis i
havner bag en oksekærre.

Du finder alverdens transportmidler på de tyrkiske veje, men sjældent en
benzinstation. Så sørg for at have tanket op, på længere ture.

Lejer du bil, så kan du sagtens finde billige lejebiler i alle de større
turistfælder. Men lad vær. Tag de internationale og vær sikker. Sker der en
skade, så er du dækket ordenligt ind.

Med en lokal, så vil du blive rippet totalt og jeg tror du vil være enig med
mig i at det ikke vil være specielt sjovt at havne i en situation, hvor du
skal udrede flere penge end du har med på ferie, fordi du ville spare i den
anden ende.

Iøvrigt er bilerne da også i en bedre stand, fra de internationale.

Prøv at check om dit rejseselskab ikke har en exclusiv aftale. De er som
regel dygtige til at forhandle nogle gode aftaler på plads.

Kim
http://www.rejsebeskrivelser.dk