Låse til motorcyklen
Fra : Type your name here

Dato : 24-04-02 11:12

Hejsa!

Er der nogen som kender et godt sted som sælger kvalitetslåse til
motorcykler? jeg tænker på kædelåse og lign. som kan låse rundt om bagdækket
og en lygtepæl. Jeg bor i kbh så det må gerne være i nærheden.

prisen er næsten underordnet men skal helst ligge under 1500

Fra : Morten G.N.

Dato : 24-04-02 11:22

Jeg har købt en god kædelås hos Fisker MC på Åboulevard 55 kbh. V

http://www.fisker-mc.dk/website/index.html

De havde mange typer, og jeg fik en god vejledning og service (og kædelås).
De forhandler bl.a. "Arbus".

Min arbus-kædelås faldt engang af motorcyklen på vej til arbejde, så da jeg
kom frem på arbejde og så låsen var væk, så måtte jeg vende om og se om jeg
kunne finde den.
Den lå midt på Roskildevejen i tæt morgentrafik, og blev godt kørt over af
biler og lastbiler... men den holdte til det, og fungere stadig perfekt.

Mvh. Morten

Type your name here <Type your username here@fiol.brock.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aa5ve6$je6$1@news.net.uni-c.dk...

Fra : Kenneth S

Dato : 24-04-02 11:29

> De forhandler bl.a. "Arbus".

Medmindre det er en kinesisk kopi, er det nok ABUS der menes, som iøvrigt er
klart anbefalelsesværdigt.

Kan købes i næsten alle MC-forretninger, se http://www.abus.de/EMENU.htm.

/Kenneth

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 24-04-02 12:19

ABUS får også mine anbefalinger

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 24-04-02 14:19

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> ABUS får også mine anbefalinger

Og mine..

Abus city chain er at anbefale. Så vidt jeg husker kan du få den i en kort
og en lang model. Jeg havde selv den korte. Det er en god solid kædelås, som
er pakket ind i sådan en tarm-pølse :)
Selve låsemekanismen kan jeg ikke lige forklare, men den er lidt anderledes.
en hængelås kan jeg da se at det ikke er.

> --
> Mvh.
> Henrik
> http://RaptorMC.dk/
>
> Fjern x i mailadr. ved svar på mail
/Thomas

Fra : Ole Sørensen

Dato : 24-04-02 14:38

Samme anbefaling herfra....ABUS er nærmest synonym for prima produkter!

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 24-04-02 15:34

> Samme anbefaling herfra....ABUS er nærmest synonym for prima produkter!

Jeps. Abus Buffo stråle-skiXXer tilgengæld for hårdt. Min buffo
skivebremselås gik midt over da jeg glemte den og skubbede motorcyklen bagud
med benene !

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 24-04-02 18:48

> Jeps. Abus Buffo stråle-skiXXer tilgengæld for hårdt.

DITTO - Der var nogen rødder der knækkede min i januar - men kæden holdt
heldigvis. Billige skivebremselåse er kun til pynt.

/A

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 24-04-02 15:48

> [...]
bagdækket
> og en lygtepæl. Jeg bor i kbh så det må gerne være i nærheden.

Jeg vil da også lige give mit besyv med

Abus, Abus, Abus...

www.abus.de

kig efter 59/12MKS - en såkaldt Padlock/chain der har 25 i rating, hvilket
er det højeste de har lavet indtil videre

Aagesen sælger dem - i lighed med visse alm. cykelforretninger.

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 24-04-02 16:13

Jaaa Abus "rules"

--
Venlig hilsen Rune
http://www.geocities.com/rromdal/

Fra : Zorilla

Dato : 26-04-02 23:33

Apropos ABUS, er der nogen der ved hvor man kan få en holder til en
bøjlelås?
Sådan en holder som kan sidde på siden af maskinen eller evt. bag
nummerpladen?

mvh
Peter