Staudetilbud - godt eller not?
Fra : M@rk

Dato : 24-04-02 10:44

Hej alle,

hjemme på fruegården har "nogen" spottet et tilbud fra "Grønne Danmark",
som "nogen" synes kunne være rigtigt interessant, til det bed jeg endnu
ikke har fået plantet noget i .............................. *suk* endnu
mere arbejde )

Tilbudet kan ses på:

http://www.danmark-info.dk/Artikel_brochure/havemagasin/avis1.asp

Problemet er imidlertid, at jeg kan ikke vurdere om dette er et godt
tilbud eller blot standardpris eller om det er noget "juks" - "nogen" så
helst, at jeg ræsede ned og købte pakken, så "nogen" kunne få sig et
flot bed i den kommende weekend

Hvad siger guruerne ud i stauder?

/Mark

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it
- go for it your self" ~ Ben Webster

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 24-04-02 11:02

On Wed, 24 Apr 2002 11:44:16 +0200, "M@rk" <unknown@get2net.dk> wrote:

> [...]
>som "nogen" synes kunne være rigtigt interessant, til det bed jeg endnu
>ikke har fået plantet noget i .............................. *suk* endnu

Aarrhh.. du kan jo li' det

>Tilbudet kan ses på:
>
>http://www.danmark-info.dk/Artikel_brochure/havemagasin/avis1.asp

Træls måde de har præsenteret det på, på den hjemmeside

> [...]
>tilbud eller blot standardpris eller om det er noget "juks" - "nogen" så
>helst, at jeg ræsede ned og købte pakken, så "nogen" kunne få sig et

Det er så absolut ikke standardpris! Som der står, under halv pris, det
passer meget godt. Selv ikke i Bilka/Bauhaus ville du kunne finde de
samme planter billigere.

Og det er alle nemme stauder som ikke kræver voldsomt meget pasning og
som blomstrer meget.

>Hvad siger guruerne ud i stauder?

Køb!

http://www.gartneriet.dk

Fra : M@rk

Dato : 24-04-02 11:53

Wed, 24 Apr 2002 12:01:50 +0200, berigede Mads Lie Jensen
<mads@gartneriet.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Aarrhh.. du kan jo li' det

Yeps - he he

>Træls måde de har præsenteret det på, på den hjemmeside

Yeps igen

>Køb!

Will do!

/Mark