Indbygningsspot i Herregårdssten ? - erfar~
Fra : phn

Dato : 24-04-02 09:36

Jeg påtænker at sætte spot i ca 6-8 sten i kanten af en indkørsel. - Har
nogen prøvet det??

Hvilke spot (skal vel være 12V /ca. 20W)

Hvilken omformer da afstanden til sidste spot er ca. 30 M.

(Jeg har set indbyggede spot i Vejles gågade, men har ikke set nogle til
salg)

Fra : Ulrik Wentzel

Dato : 24-04-02 10:17

"phn" <phniels@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvilken omformer da afstanden til sidste spot er ca. 30 M.
>
> (Jeg har set indbyggede spot i Vejles gågade, men har ikke set nogle til

Prøv denne:

En central lyskilde (75W), og 7 optiske fibre ud til indkørslen.

Jeg har ikke selv lys i haven, men tjek denne link
http://www.roblon.com/outdoor.htm

Mvh Ulrik Wentzel

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 24-04-02 12:22

On Wed, 24 Apr 2002 11:17:13 +0200, "Ulrik Wentzel" <wentzel@mail.dk>
wrote:

>Jeg har ikke selv lys i haven, men tjek denne link
>http://www.roblon.com/outdoor.htm

eller alternativt dette:

http://www.lysleder.dk/

Lars

Fra : phn

Dato : 24-04-02 13:18

Tak for det, jeg havde ikke tænk i de baner.

mvh

Phn

Fra : J. Jacobsen

Dato : 24-04-02 18:28

hvorfor kan jeg ikke sende et brev til din mail???
jeg har ellers et par gode ideer
jens
phn <phniels@post9.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cc66e2e$0$97327$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Henning Petersen

Dato : 24-04-02 21:46

On Wed, 24 Apr 2002 19:28:17 +0200, "J. Jacobsen" <jelle@privat.dk>
wrote:

> hvorfor kan jeg ikke sende et brev til din mail???
> jeg har ellers et par gode ideer

Så send dem her i gruppen.

Vi er flere som er intereserede i den løsning.

- og Phn, du må meget gerne skrive lidt om hvad du evt vælger og
hvorfor - vi har tænkt lidt i de samme baner.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk