hold om mig, bliv ved - bliv ved... hvem s~
Fra : Anders

Dato : 24-04-02 08:22

Har hørt den i radioen, og tror måske det er Søs Fenger der synger???
Omkvædet er i stil med:

Hold om mig,
bliv ved - bliv ved,
hold fast i, hvor godt det ku bli.

PLZ - nogen der ved hvem der synger, og evt hvad tiltlen er.

Fra : SteenStilling

Dato : 24-04-02 08:51

"Anders" skrev d. 24-04-02 08:22 dette indlæg :
> [...]
> bliv ved - bliv ved,
> hold fast i, hvor godt det ku bli.
>
> PLZ - nogen der ved hvem der synger, og evt hvad tiltlen er.

Det er rent faktisk
Henrik Strube der synger sangen...den hedder "hold om mig"
jeg mener at huske at det er Lis Sørensen der synger med på omkvædet.

Venligst Stilling

http://www.kandu.dk/