Kan dette kort/denne leverandør anbefales?
Fra : P.Sørensen

Dato : 24-04-02 08:12

Da jeg overvejer at opgradere fra mit GF2 mx400, har jeg fundet følgende,
via edb.priser:
Daytona Geforce 3 Ti200, AGP/64 mbDDR/2048x1536...tilbydes til 1209,- hos
noget der hedder "compumail"??
(Nej, det er IKKE en reklame for pgl. firma - jeg har bare aldrig hørt om
dem før, derfor interesseret i evt.erfaringer...!)
Preben

--
Windows XP home DA, 1400 mhz AMD, 512 mb ram, 70 GB HD.

Fra : John

Dato : 24-04-02 10:09

On Wed, 24 Apr 2002 09:11:49 +0200, "P.Sørensen" <psi@vestnet.dk>
wrote:

> [...]
>(Nej, det er IKKE en reklame for pgl. firma - jeg har bare aldrig hørt om
>dem før, derfor interesseret i evt.erfaringer...!)

Jeg har absolut gode erfaringer med dem. De har endda accepteret en
retursending engang, uden gnidninger.

På deres hjemmeside kan man nu vælge postpakke uden omdeling, hvilket
jeg troede var smart, da jeg aldrig er hjemme, når postpakker uddeles.
Det er også lidt billigere, og ideen er miljørigtig
(energibesparende), men det er en uge undervejs. Derfor vil jeg
fraråde den forsendelsestype. Det er naturligvis ikke compumails
skyld.

Grafikkortet kender jeg ikke, men daytona geforce2 gts fra compumail
har jeg kun gode erfaringer med.

Det kunne lyde som om, at dit geforce3 ti er best buy.

mvh

John

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 25-04-02 09:10

> ...men det er en uge undervejs. Derfor vil jeg
> fraråde den forsendelsestype. Det er naturligvis ikke compumails
> skyld.

Hvis det har været en uge undervejs ER der compumail's skyld hvis de giver
Post Danmark skylden for det er de sgu for latterlige - "uden ombringning"
pakker sendes som alle andre pakker - eneste forkel er at de skal afhentes
på posthuset...

Fra : raven

Dato : 25-04-02 09:28

On Thu, 25 Apr 2002 10:10:16 +0200, "Uffe S. Callesen" <usc@lite.dk>
wrote:

> [...]
>pakker sendes som alle andre pakker - eneste forkel er at de skal afhentes

compumail giver da ikke postdanmark skylden.

Nej, fejlen er, at det er en helt ny forsendelsestype hos postdanmark,
som de er en uge om at ekspedere. Dem har jeg faktisk skældt ud. Hvad
ligner det ? Pakker udbringer de, når ingen er hjemme. Disse grønne
pakker skal ikke udbringes, - men så smøler de dem en uge, fordi de er
billigere !!

mvh

John

Fra : bk

Dato : 24-04-02 10:16

compumail kan anbefales.fik et defekt gf 4 kort og jeg havde et nyt 2 dage
efter.

Fra : J.L.

Dato : 25-04-02 00:17

Compumail kan absolut anbefales. Jeg valgte også postpakke uden levering, og
jeg havde varen dagen efter jeg havde bestilt den på deres site. Varen
bestilt inden klokken 17 bliver sendt samme dag.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 26-04-02 15:42

On Thu, 25 Apr 2002 01:17:20 +0200, "J.L." <quadro_jog@hotmail.com>
wrote:

>Compumail kan absolut anbefales. Jeg valgte også postpakke uden levering, og
>jeg havde varen dagen efter jeg havde bestilt den på deres site. Varen
>bestilt inden klokken 17 bliver sendt samme dag.

Endnu en anbefaling til compumail: Købte for et stykke tid siden en
harddisk, der crashede. Der gik 4 dage fra jeg havde sendt den ind til
jeg havde en ny.

/Jacob