Andet multimedie
bentjuul 3670
AVI-VCD
Fra : Dan Kristensen

Dato : 24-04-02 08:16

Hej NG er der nogle der kender til program der kan
lave avi filer om til vcd filer ???????

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-04-02 11:51

Wed, 24 Apr 2002 09:16:08 +0200, skrev "Dan Kristensen"
<dan.kristensen@pc.dk>:

>Hej NG er der nogle der kender til program der kan
>lave avi filer om til vcd filer ?

Du finder et bredt udvalg af programmer og tips på
http://www.vcdhelp.com

>??????

Tak for lån, men jeg har nok, så gem dem til dine næste seks
spørgsmål.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Leony

Dato : 25-04-02 06:45

"Dan Kristensen" <dan.kristensen@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hej NG er der nogle der kender til program der kan
> lave avi filer om til vcd filer ???????

Brug tmpgenc.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/