Buttur aflyst pga. af vejrlig, hvor finder~
Fra : John H.

Dato : 04-02-01 09:16

Nej, Nej, Nej, Nej, Nej, Nej, Nej, Nej, Nej.....

Nu skulle vi have været på indkøbstur til Paris med bus
men ikke til vilde heste får mig til at kører med bus til Paris i det her
vejr.

Nu har jeg fri fra den 6 til den 11 feb. og vi har ikke været på
ferie(udlands) i 5 år, så hvis der er en venlig sjæl der kan fortælle os
hvor vi finder en billig afbudsrejse for 2 personer i ovennævnte tidsrum,
med fly til en varmere destination end dk.

Destination : Europa eller omkringliggende rejsemål

så lad os det vide.....

Bon jour !

Jon og lotte

Fra : Mark Beaumont

Dato : 04-02-01 14:36

"John H." <hesstrup@worldonline.dk> skrev
> hvor vi finder en billig afbudsrejse for 2 personer i ovennævnte
> tidsrum, med fly til en varmere destination end dk.

Prøv at se på http://tilbudsrejser.tv2.dk

Vh Mark