Holdbarhed på kogte æg ????
Fra : Clemmensen

Dato : 24-04-02 00:48

Hejsa gruppe...
Vi har en diskussion kørende her i familien for tiden:
Hvor længe kan hårdkogte æg holde sig i køleskab????
Vores gæt går fra 3 dage til 3 mdr. :)

Fra : Annika Galsklint

Dato : 24-04-02 10:01

"Clemmensen" <clemmensen@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Hejsa gruppe...
> Vi har en diskussion kørende her i familien for tiden:
> Hvor længe kan hårdkogte æg holde sig i køleskab????
> Vores gæt går fra 3 dage til 3 mdr. :)

3 måneder!!! Så ville jeg godt nok ikke spise dem
Hos os får de max lov til at ligge nogle dage, så er det ud, men jeg er
nu også meget sart/hysterisk hvad angår madvare

Venligst Annika

Fra : Søren Lindholt

Dato : 25-04-02 11:03

Clemmensen <clemmensen@mail1.stofanet.dk> wrote in article
> [...]
> Hejsa gruppe...
> Vi har en diskussion kørende her i familien for tiden:
> Hvor længe kan hårdkogte æg holde sig i køleskab????

Hvis skallen er på vil jeg da også sige en uges tid måske?
Eller knæk skallen og læg dem i saltlage, og brug dem til Solæg!
Pilles, halveres, fyldes med tabasco, ketchup, HP, sennep osv, blommen
lægges ovenpå, guf dem og skyl ned med øl
--
Søren
http://motortosse.dk