Stiv pik og håret tilbage...
Fra : Morten G.N.

Dato : 23-04-02 22:09

En dejlig tur op af strandvejen blev igår startet med et billigt grin. Efter
en tæt overhaling af en chopper med rocker-type-fyr og ung pige bagpå (uden
hjælme), dukkede der pludselig en hvid mondeo op med altankasse på taget...
BUSTED, pænt måtte fyren holde ind, hvorefter det var min tur til at
overhale He He... det er ikke smart at køre uden hjælm når man skal imponere
tøzerne :o

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 24-04-02 07:30

> overhale He He... det er ikke smart at køre uden hjælm når man skal
imponere
> tøzerne :o

Det er jo heller ikke for at imponere eller se rå ud. De har næsten alle en
sjælden hoved(hud)sygdomme, som gør, at deres læge er nødt til at udstede
erklæringer om, at de ikke kan køre med hjelm

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 24-04-02 11:20

Henrik Steen Larsen wrote:

> [...]
> sjælden hoved(hud)sygdomme, som gør, at deres læge er nødt til at udstede
> erklæringer om, at de ikke kan køre med hjelm

Er det derfor de enten har meget langt hår eller intet?. Er det også det der
givet blå/grønt udslæt op af armene?.

Ib Jakobsen

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 24-04-02 11:50

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Er det derfor de enten har meget langt hår eller intet?. Er det også det
der
> givet blå/grønt udslæt op af armene?.
8<---

*LOL*

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Claus

Dato : 24-04-02 13:48

"Henrik Steen Larsen" <hsl@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sjælden hoved(hud)sygdomme, som gør, at deres læge er nødt til at udstede
> erklæringer om, at de ikke kan køre med hjelm

Nej nej...du tager helt fejl..det er ikke en hoved sygdom...lægen har bare
ved selvsyn konstateret at der er intet der kan tage skade ved et evt.
styrt, så der er ingen farer ved at køre uden hjelm.

Claus

Fra : Lasse Madsen

Dato : 24-04-02 17:32

> [...]
> sjælden hoved(hud)sygdomme, som gør, at deres læge er nødt til at udstede
> erklæringer om, at de ikke kan køre med hjelm

Jeg så engang en ?tyrker? komme kørerende på en CBR et eller andet med
turban ...
det er ifø loven vidst helt lovligt hvis der er imod hans reglion at fjerne
turbanen

hehe ... lidt grineren ...

mon allah (eller hvem han nu tilbeder) eller turban'en reder ham når han
kører frontalt ind i en lastbil

m.v.h.
lasse madsen

Fra : anrs

Dato : 24-04-02 20:39

"Lasse Madsen" <Lasse.madsen@elektronik.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> turbanen
>
> hehe ... lidt grineren ...
>
> mon allah (eller hvem han nu tilbeder) eller turban'en reder ham når han

Allah (og tyrkere) skal vist ikke blandes ind i denne sag. Turban'en stammer
fra sikhisme som hovedsageligt finder udbredelse i Indien. Turbanen er ikke
foreskrevet, men den har fået en status, der gør, at kun de færreste sikher
bryder sig om at aflægge den. Mange steder har sikher derfor også fået
dispensation til at bære turban også i forbindelse med arbejde, der normalt
kræver anden hovedbeklædning.

anrs
Triumph Sprint RS