OT: Måske er golf slet ikke så slemt?
Fra : Søren Lindholt

Dato : 23-04-02 21:47

Her er i hvert fald et sjovt lille indslag...
http://story.news.yahoo.com/news?
tmpl=story&u=/020422/168/1fjje.html

tjek billedet...

(Jeg så den på en anden nyhedgruppe, jeg er uskyldig, jeg er IKKE
interesseret i golf normalt, udover min VW...)

--
Søren L Hansen

Fra : Jørgen Winther

Dato : 23-04-02 22:01

"Søren Lindholt" <lindholt@person.dk> wrote in message
> Her er i hvert fald et sjovt lille indslag...
> http://story.news.yahoo.com/news?
> tmpl=story&u=/020422/168/1fjje.html
>
> tjek billedet...

Tsk - tsk!!

Du lægger nok mere i det, end det kan bære

Som golf-spiller kan jeg afsløre, at det skam er en meget seriøs sport...

--
Jørgen
CB 750 F (hvordan får man plads til golfkøllerne på sådan én?)

Fra : Pein

Dato : 23-04-02 23:58

"Jørgen Winther" wrote ...

> Du lægger nok mere i det, end det kan bære

Det er da et kanon billede.. GRILL

> Jørgen
> CB 750 F (hvordan får man plads til golfkøllerne på sådan én?)

Jeg har kørt land og rige rundt med hele udstyret på en CX650E, en Yamaha
XJ900 og senest en TransAlp, så mon ikke også det lader sig gøre på en CB
750 F.

Hvor der er en vilje er der en vej.

Min recept:
- En Titleist Competition vogn i sammenklappet tilstand uden hjul op på
bagsædet.
- Et par gode remme gennem vognen og rundt om et eller andet på MC'en.
- Golfbag'en på tværs. Bag-cover er en god ide.
- Remmene rundt om bag'en.
- Taske med hjul, sko mm. spændes fast lige bagved bag'en.
- Sidetasker letter sagen, men er ikke nødvendige.
- Færdselslovens regler om bredt læs er de samme som for biler.

Nemt. Jeg har kørt langt og .... hurtigt nok ( med den oppakning.

Mvh. Pein

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 24-04-02 16:16

> Jeg har kørt land og rige rundt med hele udstyret på en CX650E, en Yamaha
> XJ900 og senest en TransAlp, så mon ikke også det lader sig gøre på en CB
> 750 F.

Hvad nu... hvis... man styrter med bag etc. på ryggen?

Heldigvis har en af mine venner indtil netop i dag opbevaret min bag+vogn i
sit bagagerum. Det er dog en saga blot, da jeg har fået tillusket mig et rum
til min bag/vogn/sko helholdsvis læderdragt/støvler/hjelm

*Life is sweet*

Fra : Pein

Dato : 24-04-02 16:29

"Henrik Steen Larsen" wrote ...

> Hvad nu... hvis... man styrter med bag etc. på ryggen?

Af samme grund kunne jeg aldrig drømme om at have min golfbag på ryggen. Den
ligger på bagsædet, spændt fast sammen med vognen.

Jeg kører ikke engang med nogen form for rygsæk nogensinde, bortset fra en
1-liter camel-back (vandpose) til store enduroløb.
Og jeg putter heller ikke hvad som helst i lommerne.

Jeg vil tro at hvis man styrter med noget så tungt og hårdt som en golfbag
på ryggen, så skal man være heldig hvis man slipper med en brækket skulder,
og ikke beskadiger ryggen.

/Pein

Fra : Armand

Dato : 23-04-02 23:50

Jørgen Winther <jwi@condia.dk> skrev i en

> "Søren Lindholt" <lindholt@person.dk> wrote in message

> Tsk - tsk!!
>
> Du lægger nok mere i det, end det kan bære

Jamen - Det fremgår af teksten at sponsoren er en medicinal-fabrikant
der kan få noget til at blive længere, så hvorfor så ikke

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-04-02 22:44

Søren Lindholt wrote:

> http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/020422/168/1fjje.html
> tjek billedet...

*GRILL* Golfkvinder ved åbenbart hvordan køller skal betjenes =
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Steen Gruby

Dato : 23-04-02 22:45

On Tue, 23 Apr 2002 22:46:31 +0200, "Søren Lindholt"
<lindholt@person.dk> wrote:

Hej Søren.

>(Jeg så den på en anden nyhedgruppe, jeg er uskyldig, jeg er IKKE
>interesseret i golf normalt, udover min VW...)

Apropos golf.

Tell me please: When You are playing golf in the winter do You then
have red ball's?
No Sire - We are wearing long trousers.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo