Billeder af planter på nettet?
Fra : Maria Frederiksen

Dato : 23-04-02 21:13

Hvor finder man nogle billeder af planter på nettet? Altså mere end et
nærbillede af et blad eller en blomst - mere noget med helhedsindtryk, og
gerne med relevant information såsom højde, voksehastighed,
blomstringstidspunk osv. Jeg kan finde masser af navne, men ingen billeder,
og det er jo lidt træls, når man ikke ved om det er bunddække eller et træ.

Mvh Maria

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 23-04-02 23:29

> [...]
billeder,
> og det er jo lidt træls, når man ikke ved om det er bunddække eller et

Prøv denne her:
http://www.hort.uconn.edu/plants/index.html

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : Thomas Jakobsen

Dato : 24-04-02 08:07

prøv www.floradania.dk