Quark 5
Fra : Carsten Ortmann

Dato : 23-04-02 19:43

Er der nogen der ved noget om Quark 5? Skal man have et bestemt keyboard
for at køre den? Én af mine venner har problemer med at få den til at
køre fordi den siger noget om keyboardet [68]

Tak for hjælpen
Carsten

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 24-04-02 06:30

In article <1fb41gn.19dm425s6hhdeN%vousortmann@oncable.dk>,
vousortmann@oncable.dk (Carsten Ortmann) wrote:

> Er der nogen der ved noget om Quark 5? Skal man have et bestemt keyboard
> for at køre den? Én af mine venner har problemer med at få den til at
> køre fordi den siger noget om keyboardet [68]

Vedkommende har nok downloadet en piratkopi af QuarkXPress 5 i
US-udgave. Den kræver at maskinen er indstillet til amerikansk tastatur.

Køb hellere QuarkXPress Passport 5, som er den udgave der bruges i
resten af verden. Den kan også køre på dansk.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : DeHunto

Dato : 24-04-02 08:56

Quark 5 er vist ikke lavet til andre markeder end US, passport versionen er
ikke frigivet, så den nuværende version virker kun med US tastatur layout.

Dan

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 24-04-02 23:32

In article <B8EC31B7.6949%dan@adsistance.dk>,
DeHunto <dan@adsistance.dk> wrote:

> Quark 5 er vist ikke lavet til andre markeder end US, passport versionen er
> ikke frigivet, så den nuværende version virker kun med US tastatur layout.

SVJV så er Passport udgaven på markedet.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : DeHunto

Dato : 25-04-02 09:15

in article rfn-36D7A1.00322425042002@sunsite.dk, René Frej Nielsen at
rfn@mac.com wrote on 25/04/02 0:32:

> SVJV så er Passport udgaven på markedet.

Vil det sige at vi nu kan købe Quark 5 Passport nu?
Nogen der har hørt noget om deres porterint til OSX

Dan

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 26-04-02 22:08

Hejsa.

DeHunto <dan@adsistance.dk> wrote:

> Quark 5 er vist ikke lavet til andre markeder end US, passport versionen er
> ikke frigivet, så den nuværende version virker kun med US tastatur layout.

Jo den er, den kom i hvertfald til windows, og eftersom CD'en er en
hybrid-CD, så vel også til mac, for et par dage siden, hvor jeg fik den
fra Computerstore.

M. v. h. Sebastian

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50 -- sadyhr@yahoo.com