It's going to be big! (RF2002)
Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 23-04-02 19:23

Ja, hvis jeg ikke allerede havde købt min billet ville jeg styrte ned og
købe:

*ManOWar*
Slayer
Rammstein
Red Hot Chili Pebbers
Pet Shop Boys
Garbage
Saybia
Travis
Manu Chao
The Chemical Brothers

Og så alle de andre man da lige skal hen og kigge forbi.
Det bliver godt at få lidt go' gammeldags festivalstress igen, efter et
par lidt tynde år.

anr

"I didn't get drunk, I just went to a strange fantasy world."
-Homer Simpson

Fra : Jesper Stampe

Dato : 23-04-02 19:39

"Andreas N Rasmussen" <anrNOTPART@OFMAILmac.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og så alle de andre man da lige skal hen og kigge forbi.
> Det bliver godt at få lidt go' gammeldags festivalstress igen, efter et

Jeg får ikke stress, men jeg glæder mig da. Der er jo mange gengangere og så
tynde synes jeg ikke de seneste år har været. Det ligner et år lidt over
gennemsnittet. Til din liste vil jeg lige tilføje Steve Earle og hvis Thomas
Helmig (ja, grin bare) spiller sent en nat på Grøn Scene bliver det også
forrygende. Nogle af de bedste koncerter finder sted der på det tidspunkt.

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 23-04-02 20:18

Jesper Stampe <whatever@nomail.dk> wrote:

> Jeg får ikke stress, men jeg glæder mig da.

Hehe, det er heller ikke endnu du skal få stress. Jeg kan dog ikke helt
se hvordan de vil fordele det - jeg kunne nemt forestille mig flere af
de ovennævnte der insisterer på at åbne ballet, og så har vi jo
balladen. Mindes noget med Metallica og Marilyn Manson i '99, men så må
man jo prioritere.

> [...]
> forrygende. Nogle af de bedste koncerter finder sted der på det tidspunkt.

Absolut - og nej jeg kan da ikke finde på at lave nar. Vi skal da
allesammen over at skråle ved Thomas Helmig. Der er da også nogle
andre man lige skal se - f.eks. Swan Lee, P.Diddy (hvor meget gejl har
de med) og HIM og Kent osv.

Jeg synes forøvrigt også klart, at Grøn Scene er et bedre sted end
Orange. Specielt nu med alt det sikkerhedsudstyr. Der var væsentlig
forskel mellem Faithless i 2000 (Grøn) og i 2001(Orange).

Er der nogen der ved hvornår tidsplanen offentliggøres?

anr

"Ooh, loneliness and cheeseburgers are a dangerous mix!"
-Comic Book Guy

Fra : _dentro_

Dato : 23-04-02 21:03

"Andreas N Rasmussen" <anrNOTPART@OFMAILmac.com> skrev i en meddelelse

> Det bliver godt at få lidt go' gammeldags festivalstress igen, efter
et
> par lidt tynde år.

Hm... Jeg er sq ellers lidt skuffet i år. Jeg kan bedst lide når der
er bands hvor man kan synge med på deres sange, og det er der ikke
rigtigt i år (set fra min side). Det eneste af de store navne jeg
glæder mig bare lidt til er Chemical Brothers. Dem så jeg i '99, og
det var overraskende fedt.

Men er jeg den eneste skuffede?

/_dentro_

Fra : Christian Joergensen

Dato : 23-04-02 21:34

On Tue, 23 Apr 2002 20:22:38 +0200, Andreas N Rasmussen wrote:
> *ManOWar*

Havde jeg ikke forventet, blev meget glædeligt overrasket :)

Derudover vil jeg nævne Him og Millencolin som to jeg under ingen
omstændigheder vil gå glip af :)

--
Christian Jørgensen | Never test for a bug you don't know how to fix.
http://www.razor.dk |

Fra : Wertigo

Dato : 24-04-02 19:07

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> skrev i
> Ja, hvis jeg ikke allerede havde købt min billet ville jeg styrte ned og
> købe:

For slet ikke at tale om The White Stripes og Black Rebel Motorcycle Club!

Rocken er sgu på vej tilbage...

MvH Mikkel

Fra : Søren Sohl

Dato : 28-04-02 18:56

Jeg synes det er på vej til at blive en kommerciel festival. netop fordi de
"næsten" kun har etableret navne med i år. Hvis man vil høre de etablerede
har vi andre udemærkede festivaler i Danmark til det formål. Roskilde
Festival skal selvfølgelig også være folkelig, men ikke i så stor en grad.

Søren