Køb af topboks
Fra : Jakob Sørensen

Dato : 23-04-02 19:29

Er der en venlig sjæl, der kan fortælle mig hvor det mon er muligt at købe
en sort topboks - med plan overflade + "håndtag", således at det er muligt
at spænde ekstra bagage fast oven på.

De eneste jeg selv kan opdrive er ovale, og opfylder dermed ikke mit behov

Håber at høre fra jer

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 23-04-02 20:00

Givi har det du lige mangler

Kan købes hos de fleste forhandlere.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Steen Schmidt

Dato : 23-04-02 20:43

> Givi har det du lige mangler
>
> Kan købes hos de fleste forhandlere.

Eksempelvis Givi E360 har ikke helt plan overflade, men næsten. Der er dog
garanteret en brugt til salg et sted )

Mvh
Steen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 24-04-02 15:39

Fås der også beslag til fastspænding af bagage oven på den ??

Fra : Brian Lænø

Dato : 24-04-02 19:03

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" skrev
> Fås der også beslag til fastspænding af bagage oven på den ??

Givi har 3 forskellige bagagebæger til topbokse.
http://www.touring.se/cgi-bin/search.cgi?display_article=43-3885

http://www.touring.se/cgi-bin/search.cgi?display_article=43-3882

http://www.touring.se/cgi-bin/search.cgi?display_article=43-3886

Hviken type du kan/skal bruge afhænger af hviken topboks du køber.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Brian Lænø

Dato : 23-04-02 20:46

"Jakob Sørensen" skrev
> [...]
> at spænde ekstra bagage fast oven på.
>
> De eneste jeg selv kan opdrive er ovale, og opfylder dermed ikke mit behov

Det du skal bruge er en bagagebæger til at monterer på topboksen.
Jeg købte en i Sverige sidste år hos www.touring.se
Den jeg købte er:
http://www.touring.se/cgi-bin/search.cgi?display_article=43-3886
Den kan monteres på en oval topboks.