Acromage .. et levn fa gamle dag eller ...
Fra : Pemberton

Dato : 23-04-02 16:46

Hej allesammen

Jeg sad lige og kom i tanke om Acromage
I ved ...det spil man kan spille i spillet Might and Magic 7
Hehe det er ved et slags bræt spil og selv om EDO har lavet en hjemmeside om
det ( http://www.3do.com/products/pc/arcomage/ ) har det endnu ikke været
mulig at skaffe eller købe.

Så derfor ...

Er der nogen som rent tilfældigt skulle sidde inde med det ?
I så fald send en mail eller fang mig på icq. 144682391

Belønning gives :)

Pemberton

Fra : Arcana

Dato : 25-04-02 16:31

"Pemberton" <hambak@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg sad lige og kom i tanke om Acromage
> Er der nogen som rent tilfældigt skulle sidde inde med det ?
> I så fald send en mail eller fang mig på icq. 144682391

Har du prøvet Ebay? Der kan man købe de mest utrolige ting.

http://pages.ebay.com/

arc@na

Fra : ASKF

Dato : 25-04-02 21:54

Arcana ytrede sig i <3cc8212c$0$93880$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>
med dette:

>"Pemberton" <hambak@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

>Har du prøvet Ebay? Der kan man købe de mest utrolige ting.
>
>http://pages.ebay.com/

Hjælper ikke med Arcomage, den kan kun købes direkte fra 3DO.

Proceduren er at man betaler online, og får lov til at henter og
installerer et program der giver en mulighed for at d/l Arcomage.

Arcomage kan ikke køre hvis betalingsregistreringsprogrammet ikke er
installeret, og der er heller ikke nogen direkte måde at lave backup af
programmerne så de kan installeres igen.

Jeg forsøgte det i '99, men det lykkedes mig ikke at finde en løsning på
problemet og 3DO support ville ikke hjælpe.

PS. Det er muligt at 3DO ikke ville hjælpe da jeg lånte en kammerats
VISA til indkøb og det var en fødselsdagsgave til en anden kammerat,
hvilket vel kunne virke suspekt.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Arcana

Dato : 25-04-02 23:01

"ASKF" <askf@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Arcomage kan ikke køre hvis betalingsregistreringsprogrammet ikke er
> installeret, og der er heller ikke nogen direkte måde at lave backup af
> programmerne så de kan installeres igen.

3DO har det vist med at skyde sig selv i foden, ser det ud til. Jeg mener
dog at have set boxen, men måske tager jeg fejl?

arc@na