Så fik jeg endeligt MC papet.........
Fra : Gundersen

Dato : 23-04-02 16:17

Hejsa....

Så fik jeg endelig de kørekort.........

Så nu står bandit'en ikke stille de næste par dage.... (ikke nær så
meget som den har.....)

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 23-04-02 16:27

> Så fik jeg endelig de kørekort.........

Tillykke

Husk nu ikke at ræse i byerne - motorvejene er klart bedre

Fra : Gundersen

Dato : 23-04-02 16:34

Hejsa

> Husk nu ikke at ræse i byerne - motorvejene er klart bedre

Jepper... Jeg har kørt i gennem Randers i dag..... Det var deleme ikke sjovt....¨

Kl 16.00.... DER ER MANGE BILER..... Og de køre med hovedet under armen.....

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 23-04-02 17:11

Tillykke med din Bandit!!

Hold dig fra motorvejene, søg efter de snoede landeveje

Fra : Jon Larsen

Dato : 25-04-02 21:53

">
> Hold dig fra motorvejene, søg efter de snoede landeveje

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jep.. motorveje er aaaaaaalt for kedelige.. tilgengæld er der massre af jord
på de fynske landeveje ;-(
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Tillykke...
vil væde om at da du stod af motorcyklen efter endt prøve og fik din lille
hvide ( eller hvad farve den nu har ! ) seddel i hånden, stod du med et
smil der med lethed får Colgate-smilet til at ligne en pløjemark.... !?!?!?!
´

--
MVH
Jon Larsen ( som smiler endnu !!! )

Fra : Jan Petersen

Dato : 23-04-02 22:26

> Tillykke
>
> Husk nu ikke at ræse i byerne - motorvejene er klart bedre

Siger du - jeg blev busted med 132 i gns - af en MC betjent!

Mvh Jan Petersen

VFR 750 FK

Fra : Kenneth T

Dato : 24-04-02 14:46

> Siger du - jeg blev busted med 132 i gns - af en MC betjent!

Tjaa, så lærer man jo hvad et sidespejl er til :)

Det er til tider godt med lidt paranoia.

--
Venligst
Kenneth T

Fra : Jack Jensen

Dato : 24-04-02 21:30

"Jan Petersen" <jan_petersen@e-box.dk> skrev i en meddelelse

> Siger du - jeg blev busted med 132 i gns - af en MC betjent!
>
> Mvh Jan Petersen
>
> VFR 750 FK

Jeg har ondt af dig Jan.

- Ku' du ikke bare have vredet den lidt i ørerne - og så derudad?

Mvh
Jack
VFR750FK
Medlem af http://vfr.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 23-04-02 16:50

Tillykke med det. Pas på derude, der er en masse biler

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 23-04-02 17:02

">
> Så fik jeg endelig de kørekort.........

Tillykke med det
Thomas
XJ600s div ´96
"(De fleste) Motorcyklister er lidt klogere "

Fra : Lasse Leegaard

Dato : 23-04-02 17:13

> Så fik jeg endelig de kørekort.........

Tillykke....

Jeg håber jeg kører ligesågodt som dig :)

--
-Lasse-
6 dage til køreprøven....

Fra : Gundersen

Dato : 23-04-02 20:54

Hejsa

> Jeg håber jeg kører ligesågodt som dig :)
> 6 dage til køreprøven....
Jeg håber at du ser dig bedre for........

Jeg dumpede sidste tirsdag, så i dag var bare en ommer.......

Men nu har jeg det, så det er fint!

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Morten Fazer \(Slet ~

Dato : 23-04-02 21:12

Jamen STORT TILLYKKE med det, det er S.. Da rart med nogle flere MC'er på
gaden. det skulle være forbut at køre bil om sommeren, de køre jo med
hovedet under armen de bilister. det må være varmen i metal kasse der giver
dem kuller Men endnu en gang STORT TILLYKKE herfra.

--
MVH
Morten Dahl

Fra : Steen Gruby

Dato : 23-04-02 21:34

On Tue, 23 Apr 2002 22:12:16 +0200, "Morten Fazer \(Slet \(SLET VED
SVAR\)\)" <mogi@mail1(SLET VED SVAR).stofanet.dk> wrote:

Også tillykke herfra

>, de køre jo med >hovedet under armen de bilister. det må være varmen i metal kasse der giver
>dem kuller

Har du aldrig hørt om klimaanlæg

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Morten Dahl -

Dato : 24-04-02 07:16

"Steen Gruby" <oz9zi@gruby.dk> skrev i en meddelelse
> On Tue, 23 Apr 2002 22:12:16 +0200, "Morten Fazer \(Slet \(SLET VED
> SVAR\)\)" <mogi@mail1(SLET VED SVAR).stofanet.dk> wrote:
>
> Også tillykke herfra

Ja også herfra, kom sku lige til at tænke på den dag jeg bestod, var en dag
som denne, solen skinnede og gixxern stod og ventede på mig

> Har du aldrig hørt om klimaanlæg

Det er en ting jeg ikke fatter jeg har kunne leve uden, altid på 21gr. og så
den friske luft når man sætter sig ind i bilen. uhmm når nu man skal køre
kasse..

-
Morten Dahl

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-04-02 21:25

Morten Dahl - wrote:

> Ja også herfra, kom sku lige til at tænke på den dag jeg bestod.....

*GRILL* ...og nu kommer jeg til at tænke på den køreundervisning Lau gav
dig, som du fortalte om til h-dag Det er nok en af de ting der ikke
skal luftes her i det offentlige rum

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 23-04-02 22:29

"Morten Fazer (Slet (SLET VED SVAR))" wrote:

> [...]
> hovedet under armen de bilister. det må være varmen i metal kasse der giver
> dem kuller Men endnu en gang STORT TILLYKKE herfra.

Så er de vist heller ikke slemmere. Der er vel ingen grund til at piske en
stemning kunstigt op. Som om at alle motorcyklister er engle, og alle bilister
er idioter. Du kan vel heller ikke sige dig fri for at sidde i en bil engang
imellem?.

Ib Jakobsen

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 23-04-02 22:37

> [...]
giver
> dem kuller Men endnu en gang STORT TILLYKKE herfra.
Også tillykke herfra.. Og jo.. Pas på madkasserne !

Kæresten ringede i torsdags fra sin mobilos og var HELT ude af den..
Jeg fandt ud af hvor hun var, bankede adressen i GPSen og fløj til
Birkerød..
Hun havde holdt tilbage for en knægt der skulle over vejen ved et
fodgængerfelt. Bilen bag hende, kørte INDEN om hende, dvs over cykelsti og
rabat, og fortsatte kørslen, bilen bagved igen, havde ikke set Lene..
Sååeee. Smask !
Til alt held skete der ikke noget med Lene, andet end øm i hele kroppen og
en del blå mærker. Men GS'eren. Tjaaee.. Vi må se hvornår er klar igen ! ÆV

Pas på derud.

Mvh

Tim - GSX600F

Fra : Jørgen Winther

Dato : 23-04-02 23:06

"Tim Hoffmann" <news@marius-nielsen.dk> wrote in message
> [...]
> fodgængerfelt. Bilen bag hende, kørte INDEN om hende, dvs over cykelsti og
> rabat, og fortsatte kørslen, bilen bagved igen, havde ikke set Lene..

Man bliver ikke nødvendigvis idiot af at køre bil, men nogle af de, der gør
det, har måske været idioter fra starten! Episoder, som den beskrevne, ser
man desværre jævnligt - som om billister bare ikke kan fordrage at
standse...

Jeg er selv billist og kører mange kilometer i bil, og jeg ser sådanne ting
(omend heldigvis sjældent med så alvorlige konsekvenser) næsten dagligt.
Forhåbentligt gør jeg ikke lige så dumme ting selv, men der er altså noget
om, at man bliver lidt mere lad og uopmærksom i en bil som konsekvens af
komforten, og ofte kører man jo også bil, selv om man egentligt ikke er
oplagt til det - mens motorcyklister i dagens Danmark vel overvejende kører,
når de har _lyst_ snarere end blot når de er _nødt_ til det.

Bare min to eurocents...

--
Jørgen
CB 750 F (og en bil)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-04-02 21:50

Gundersen wrote:

> Hejsa....
>
> Så fik jeg endelig de kørekort.........

Jamen Tillykke .-)

> Så nu står bandit'en ikke stille de næste par dage.... (ikke nær så
> meget som den har.....)

Ganske forståeligt