Vespa Bravo Problem
Fra : s

Dato : 23-04-02 15:21

Hejsa
Jeg har en Vespa Bravo og jeg har fået problemer med at starte den jeg skal
løbe kanont langt med den før den gider at starte.. nogen der ved hvad jeg
kan gøre ved det??

~Mouseman
ICQ: 76171056

Fra : Martin Østerberg

Dato : 23-04-02 15:27

On Tue, 23 Apr 2002 16:20:48 +0200 skrev "s" <mouseman_16@hotmail.com>
....:

> [...]
>løbe kanont langt med den før den gider at starte.. nogen der ved hvad jeg

Pudsigt, igår satte jeg en Vespa Ciao istand (datteren er bidt af en
galt knallert). Den havde det på samme måde med at starte, så jeg
skiftede tændspolen med en jeg havde gemt fra en tidligere Ciao.
Derefter startede den som en mis. Måske du skal skille det ad, rense
og samle det igen, det kunne jo være en dårlig forbindelse.

Martin

Fra : s

Dato : 23-04-02 15:34

oki
hvor langt skal man normalt låbe med en bravo for at den starter

Fra : Martin Østerberg

Dato : 23-04-02 15:41

On Tue, 23 Apr 2002 16:34:25 +0200 skrev "s" <mouseman_16@hotmail.com>
....:

>oki
>hvor langt skal man normalt låbe med en bravo for at den starter

Hvis den ellers minder om en Ciao, 1-2 meter. Vil du ikke nok gøre mig
og andre den tjeneste at skrive UNDER det du citerer, og kun medtage
det der er relevant ?

Martin