Membran
Fra : ....

Dato : 23-04-02 15:19

Hej NG

Jeg leder efter navnet på den nuprede plastikmembran man benytter når man
f.eks. omfangsdræner, men kan ikke huske hvad det heder. Nogen der kan
hjælpe ?

Mvh
Thomas

Fra : HansChristensen

Dato : 23-04-02 17:57

"...." skrev d. 23-04-02 15:19 dette indlæg :
> [...]
man
> f.eks. omfangsdræner, men kan ikke huske hvad det heder. Nogen der kan

Den "nuprede" plastikmembran hedder såmænd en: "Platonplde" - og den
bruges alene udv. på f.eks. kældervægge, ført helt ned - og hermed menes
helt ned - til undekant omfangsdræn. Den kan ikke anbefales at bruge
henover drænet. Husk afslutningsliste ved top, hvor sokkelpuds føres ned
til.
Håber du kan bruge nærværende.

Mvh
HC