To strømforsyninger i samme kabinet???
Fra : Kenneth Manby

Dato : 23-04-02 14:11

Hej

Jeg regner med at her er et godt sted at spørge. Er der nogen måde hvormed
man kan få to strømforsyninger til at køre i samme kabinet med kun et
bundkort?? Er der et fif man kan bruge (udover selvfølgelig at købe en ny)?

Mvh

Kenneth Manby

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 23-04-02 16:34

"Kenneth Manby" <kma@dfh.dk> writes:
> [...]
> man kan få to strømforsyninger til at køre i samme kabinet med kun et
> bundkort?? Er der et fif man kan bruge (udover selvfølgelig at købe en ny)?

Hvorfor vil du have to strømforsyninger i samme kabinet? Fordi du vil
have redundans, eller fordi du vil have flere Watt?

Der findes løsninger for begge to, men det er ikke to strømforsyninger
i alm. forstand.
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."

Fra : Kenneth Manby

Dato : 24-04-02 12:11

Det er rent watt-mæssigt jeg vil have ydelsen op. Der skal trækkes lidt
flere ting end den oprindelige strømforsyning kan trække.

mvh

Kenneth Manby

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-04-02 11:08

"Kenneth Manby" <kma@dfh.dk> wrote in message
> Det er rent watt-mæssigt jeg vil have ydelsen op. Der skal trækkes lidt
> flere ting end den oprindelige strømforsyning kan trække.

Du skal kortslutte 2 ben i ATX-stikket (jeg kan ikke finde min 'PC-teknik
alt-i-1'). Sæt den ekstra PSU til at den mekaniske. Jeg vender tilbage når
jeg har 'benene'.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Thomas Demant

Dato : 01-05-02 21:31

> Du skal kortslutte 2 ben i ATX-stikket (jeg kan ikke finde min 'PC-teknik
> alt-i-1'). Sæt den ekstra PSU til at den mekaniske. Jeg vender tilbage når
> jeg har 'benene'.
14 og 8.

--
Thomas