Vennlige ord fra Norge
Fra : Bjørg Øygarden

Dato : 04-02-01 00:47

Hei til dere på dss

Når jeg har lest litt på et par norske nyhetsgrupper, ikke minst
no.samfunn.seksualitet, og blitt ergelig eller trist over hvordan deltakerne
skriver til hverandre der, er det alltid godt å slutte "runden" her. Man
diskuterer, man stiller hverandre spørsmål og svarer på dem, man utveksler
erfaringer, og man erter (=driller) hverandre. Men uansett om man gjør det
ene eller det andre, skjer det i en atmosfære av velvilje. Det viktigste er
ikke å finne huller i andres argumenter og stikke kniver gjennom dem, eller
å ri kjepphester av typen "kvinner er feminister, og feminister er noen
svin, som kan takke seg selv hvis de blir voldtatt" m.m., slik det er her.
Dermed blir det også mulig å høre på hverandre og lære av hverandre. Jeg
skulle ønske det fantes en vennligsinnet nyhetsgruppe for samtaler omkring
seksualitet hos oss også, men gleder meg over at det i hvert fall finnes en
hos dere.

Hilsen Bjørg

Fra : Britta

Dato : 05-02-01 14:40

Hej Bjørg,

D.S.S. er en rigtig dejlig gruppe, men vi har da også
lidt småproblemer ind imellem. Dog for intet at regne mod
det du beskriver.
Husk at du også er velkommen til at deltage her. Det
Kræver ikke dansk statsborgerskab Velkommen til.

Venligst,
Britta