Mobil anbefaling
Fra : David Holm

Dato : 23-04-02 09:27

Hejsa

Jeg er blevet sat på den opgave at finde en mobil til ca. 1400 kr ex. abb.
til en teenager som sender mange sms beskeder. Jeg har set lidt på siemens
M35 og S35i. Endvidere har jeg set på nokia 3310, men jeg har ikke hørt alt
for meget godt om den.

Er der nogen der har alternative forslag?

mvh

David

Fra : Fischer

Dato : 23-04-02 10:55

> [...]
> M35 og S35i. Endvidere har jeg set på nokia 3310, men jeg har ikke hørt

Teenager?
Det SKAL være en Nokia.
Glem det andet - barnet bliver bare drillet eller holdt udenfor.

*Fischer

Fra : David Holm

Dato : 23-04-02 12:26

> Teenager?
> Det SKAL være en Nokia.
> Glem det andet - barnet bliver bare drillet eller holdt udenfor.
Barnet er selv delvist overbevist om at nokias kvalitet ikke altid er i top
og er åben for alternativer

Fra : Michael Petersen

Dato : 23-04-02 14:17

David Holm wrote:
> Barnet er selv delvist overbevist om at nokias kvalitet ikke altid er i
top
> og er åben for alternativer

Hvad med en lækker lille sag som Alcatel 511? 1289,- inkl abb og så er den
lige så lille som Nokia 8210 men dog en smule lettere

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my hardrive?

Fra : Dennis Lange

Dato : 23-04-02 15:57

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med en lækker lille sag som Alcatel 511? 1289,- inkl abb og så er den
> lige så lille som Nokia 8210 men dog en smule lettere

Jeg er rimelig sikker på du stadig kan købe den i Imerco med abb. til 799,-
Og iøvrigt er den mindre og lettere end 8310. ...Og fed
--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Salva

Dato : 28-04-02 21:58

> Jeg er rimelig sikker på du stadig kan købe den i Imerco med abb. til
799,-
> Og iøvrigt er den mindre og lettere end 8310. ...Og fed

Ja, den kan klart anbefales :)

Fra : Peter

Dato : 23-04-02 16:32

Kan så kun anbefale en Nokia 3310.
Skriver selv mange sms'er og har prøvet mange telefoner igennem mit arbejde.
Fin, billig og brugervenlig telefon.

Hilsen
Peter

Fra : Janus Olsen

Dato : 26-04-02 13:09

nu vejer nokia 3310 en del i forhold til andre telefoner, og bare det fact
at det er lykkedes nokia at producere nokia 3310 i 3 måneder uden at opdage
at der var fejl i displayet, hvor meget har man lige styr på teknikken så,
du har bare været heldig, men tillykke med det.
og hvad er ideen lige i at have en tlf man ikke bliver drillet med når den
er spækfuld af fejl.
MVH Birkoff

Fra : GSM Unlock DK

Dato : 23-04-02 17:00

"> Jeg er blevet sat på den opgave at finde en mobil til ca. 1400 kr ex.
abb.
> Er der nogen der har alternative forslag?

Tjaa, jeg havde lige købt en Ericsson T65, og synes sådan set at den var
fed, indtil jeg fik min T68 i stedet.

Mvh...Søren
www.gsmunlock.dk

Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 23-04-02 18:52

"David Holm" <wormie_dk@hotmail.com> wrote in message

> Hejsa

Hej

> Er der nogen der har alternative forslag?

Et alternativ kunne være Panasonic GD93. Den kan vidst stadig får til 500kr.
med tdc abonnement (kan ikke huske hvor). Husk at hvis telefonen er låst
til tdc kan man stadig bruge Telmore (som er billigere end tdc).

Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

Fra : Claus Rolsted

Dato : 24-04-02 16:54

"Mark Andreas Christensen" <machs@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med tdc abonnement (kan ikke huske hvor). Husk at hvis telefonen er låst
> til tdc kan man stadig bruge Telmore (som er billigere end tdc).

Jep, jeg har set den i Fona-bladet til 499 med et tdc-abonnement til 30
kr/måned.
Så i værste fald skal du kun af med 499 + (6x30) = 679,- + en evt. oplåsning
til 100 kr.

Dejlig lille telefon. Kan skifte mellem 7 forskellige baggrundsfarver, har
diktafon, vibrator, flertone-ringetoner og andet porno-gejl, som kan tænkes
at være interessant for en teenager
--

mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort

Fra : Janus Olsen

Dato : 26-04-02 13:11

Genial telefon, men har erfaring for at batteriet ikke holder så længe,
desværre, ellers er det en fed tlf, helt sikkert

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 26-04-02 14:40

> Jeg er blevet sat på den opgave at finde en mobil til ca. 1400 kr ex. abb.
> til en teenager som sender mange sms beskeder. Jeg har set lidt på siemens
> M35 og S35i.
Forældede er på vej ud af markedet....

> Endvidere har jeg set på nokia 3310, men jeg har ikke hørt alt
> for meget godt om den.
ER 14 og kunne ALDRIG finde på at købe en 3310...
Har ikke telefon fordi jeg kan sende billedbeskeder til andre...
Mere for at kunne komme i kontakt med andre...
Jeg gik op i alt det shit det første halvår... (havde 5110, 3210 x 4 og
andet sjov som jeg lånte/byttede/fik)

> Er der nogen der har alternative forslag?
Du kan jo altid købe en 8210 den koster ikke alhverken længere...
Har nemt ved at blive fugt skadet og de fleste har display fejl...
Da jeg købte min (28 maj 2001) virkede den de første 3 uger fik den lavet på
garantien virkede hele sommerferien og så fik jeg den byttet til en ny fordi
jeg ikke gad at vente på at den blev sendt til Finland for at få fikset
antenne ..... (råbte vist lidt i butikken :-/ )
Havde ikke problemer med den ellers... solgte den 4 december...
Købte en C45.. Fin telefon men tastaturet blev slidt op ved en fra min
klasse på no-time...
Har netop solgt den for 1170 og har nu 8850... Kun indtil jeg får købt en
5210...

Men en lille liste over mine erfaringer og viden:

C45: Fin telefon men hvis teenageren bruger den _meget_ bliver tastaturets
belægning slidt af på en måned eller to
3310: Lidt ligesom buffalo-sko : hvor sjovt er det at have en telefon som
_næsten_ (hæng mig ikke op på det) 2/3 dele af de andre på skolen har?
3210: TOO OLD...
5210: Er jeg selv ved at købe... Har ringetoner der ringer med over 100db så
hvis den ligger oppe på værelset mens han/hun ser beverly hills kan han/hun
jo stadig nå at hente den... og så går den ikke i stykker med det samme...
(!)
8210: Du kan være heldig at få en der ingen fejl har og så er det faktisk en
ganske fin telefon
8850: Måske for dyr men ellers som 8210
T65: Der var noget med en brummefejl... Ellers lækker Teen´o´fon mangler
måske at man kan skifte covers på den men at man kan lave nye logoer (evt. i
de kedelige timer ;) giver jo en --> opad

Hvis i vinder i lotto eller andet har vi jo også:
T68 (evt. i): Min mening som Teenager: Jo fed fon men det er jo bare en
telefon med langsom SMS og Farver... Blæret den første uge eller 2 men
ellers ikke...
8310: Nok de små pigers drøm... Mere at sige? Ellers fin fon ligesom 8210
6510: As 8310 måske ikke så kendt
T66: Serious-shit-porno-telefon den kan satme give respekt (ihvertfald på
min skole...)
T39M: Er vist på vej ud :( / :)
S45: Lækker telefon men dyr...
SL45: As Above
5510: Fed nok men ikke i længden (altså på begge måder... Den er bred og
ikke så fed at bære rundt på hele tiden)

Mit valg ville nok være 5210 men den er jo nok for dyr.....
Priserne har jeg ikke taget højde for i forhold til Abbonnement og Unlock
osv. men mere under 2000 og over 2000 sådan cirka..
Håber det kunne hjælpe lidt...

--
Mvh.
Hans-Jacob