nokia3310 kode
Fra : Lasse Elbek

Dato : 22-04-02 21:34

Jeg har fået udleveret koden til min tlf af tdc.

Når jeg kommer et andet kort end tdc i, siger den bare at det ikke er
tilladt.
Den be'r ikke om den kode jeg har fået. Det mener jeg at en nokia3210 gør ?

Sikkert mig der laver en fejl, men hvad skal jeg gøre for at låse den op ?!?

/Lasse Elbek

Fra : Jogge

Dato : 22-04-02 22:20

Hejsan du skal tage kortet ud og skrive
#pw+kode+1#
Du må MAKS bruge 2 sek hvor du ikke trykker på noget ellers skal du starte
forfra! du skal bruge * og # til at lave p & w med også det burde virke

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-04-02 23:04

Jogge skrev:

>Du må MAKS bruge 2 sek hvor du ikke trykker på noget ellers skal du starte
>forfra!

Det har jeg godt nok aldrig oplevet?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Per Thomsen

Dato : 23-04-02 09:25

> Det har jeg godt nok aldrig oplevet?

Det har Jeg, og Jeg syntes det virkede som 1 sek., men i papirene fra TDC
stod der 2 sek.

Per

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-04-02 10:22

Per Thomsen skrev:

>Det har Jeg, og Jeg syntes det virkede som 1 sek., men i papirene fra TDC
>stod der 2 sek.

Besynderligt - jeg har lige prøvet med en 3210er. Jeg kan vente i 10
sekunder hvis jeg vil - uden problemer?

Snakker vi forbi hinanden? Jeg forstod det sådan, at man skal trykke
på en tast _mindst_ hvert 2. sekund - ellers skal man starte helt
forfra med at taste koden ind? Hvad skulle idéen i det også være?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Per Thomsen

Dato : 23-04-02 13:57

> [...]
> på en tast _mindst_ hvert 2. sekund - ellers skal man starte helt
> forfra med at taste koden ind? Hvad skulle idéen i det også være?

Det er rigtigt opfattet. - Kan det tænkes, at der er forskel på 3210 og 3310
i denne henseende?

Per

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-04-02 18:17

Per Thomsen skrev:

>Det er rigtigt opfattet. - Kan det tænkes, at der er forskel på 3210 og 3310
>i denne henseende?

Har også lige prøvet med en 3310er - ingen problemer heller.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Per Thomsen

Dato : 24-04-02 09:45

> Har også lige prøvet med en 3310er - ingen problemer heller.

Der er åbenbart forskel på de forskellige versioner.

Per

Fra : Jogge

Dato : 23-04-02 21:06

Underligt de rigtig mange jeg har gjort det ved er faldet væk efter 2 sek

Fra : Lasse Elbek

Dato : 23-04-02 22:08

"Jogge" <Jogge@post7.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Du må MAKS bruge 2 sek hvor du ikke trykker på noget ellers skal du starte
> forfra! du skal bruge * og # til at lave p & w med også det burde

Takker, det var lige det der skulle til :)