Hvilket af disse PCI-kort?
Fra : Klaws

Dato : 03-02-01 23:11

Hejsa,

Jeg har efterhånden fået samlet en lille maskine ud af forskellige stumper
og stykker, men nu er problemet grafikkortet, jeg har 2 stk. begge med 4 MB,
men jeg aner ikke hvilket der ville være bedst at putte i, når maskinen mest
skal bruges til Win2K ol.

Kortene er:

Matrox Mystique 220
S3 Virge

Men hvilket skal jeg smide i???

Med venlig hilsen,

Bo Kristensen

Fra : Karsten Madsen

Dato : 03-02-01 23:34

> Matrox Mystique 220
> S3 Virge

Matrox giver et godt skapt billede. Det ville jeg nok prøve med først.

Hilsen Karsten

Fra : Fear

Dato : 04-02-01 13:52

duh
Det var måske en ide at prøve dig frem

Fra : FeZ

Dato : 03-02-01 23:30

"Klaws" <bridgette@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Kortene er:
>
> Matrox Mystique 220
> S3 Virge

Jeg får knupper hver gang jeg hører om S3 (c:

Snup Matrox kortet, har selv et som jeg lige for sjov
skyld hev frem fra gemmeren for nogen tid siden.

Kører fortringligt under Windows 2000
--
FeZ

Fra : Ole Kristensen

Dato : 05-02-01 05:41

> [...]
MB,
> men jeg aner ikke hvilket der ville være bedst at putte i, når maskinen

Husk lige at checke med http://www.microsoft.com/hcl/default.asp
Søg på produktet eller vælg kategorien.
HCL står for Hardware Compatability List og her kan man se hvilket hardware
der er testet med hvilke operativsystemer.
Står kortet ikke på listen er det desværre ikke sikkert at det ikke virker
med Windows 2000, men der er ret stor sandsynlinghed for det

Ole Gaarde Kristensen